Gjest Minni Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Jeg lurer så fælt på om jeg har sjangs på en fyr.. Husker å ha lagt merke til han noen ganger på trening og følt at han var "in my face" litt, og ikke vært noe videre interessert i han før han en dag hjalp meg med noe, han tullet litt og var hyggelig og snill, og da plutselig etterpå la jeg merke til han - tror han flørtet med meg..? Så jeg tror altså at jeg plutselig ble interessert i han fordi jeg merket at han var interessert i meg eller noe. Eller kan det være jeg bare er innbildsk?? Da vi snakket sammen og personligheten hans kom frem selv om jeg ikke tidligere har vært imponert over utseendet hans ble han plutselig kjempe kjekk.. Synes jeg har merket at han så på meg innimellom. Må jo nevne at neste gang jeg så han etter at jeg "fikk øynene opp for han" kom han på eget initiativ bort for å prate med meg (om trening). Da prøvde jeg å skru på sjarmen så godt jeg kunne, hehe, og vet egentlig ikke hvordan det gikk for etter det traff jeg på han tilfeldigvis en gang, da pratet vi litt, så gikk det noen uker før jeg så han igjen, og da smiler jeg hvis han ser på meg(han smiler tilbake), men jeg vil ikke gi bort for mye heller og blir litt stresset av denne fascinasjonen min. Noen ganger hvis jeg må gå forbi han overser jeg han nok fordi jeg ikke vet om jeg skal se på han eller hva hvis han egentlig ikke bryr seg. Synes jeg har merket han ser rett igjennom meg noen ganger også. Blir usikker på om det er negativt, eller om han kan være like usikker som meg..? Er en del norske gutter litt sjenerte når det komemr til disse tingene? Jeg vet ikke hvordan jeg kan vite sikkert om han liker meg, om jeg skal ta initiativ - spørre han om å ta en øl sammen eller noe eller om jeg ikke trenger det, kan det være han kommer til å gjøre det?? Jeg er ikke den jenta som sjekker (aldri gjort det før), og den kontakten vi har hatt til nå er ikke min fortjeneste, men er redd for å drite meg ut.. Jeg er norsk, men har bodd mange år ved middelhavet og er vant til at gutter er mye åpnere og tydeligere hvis de liker deg, og ikke er redde for å spørre om du vil bli med å ta en kaffe eller treffe de. Her i Norge har jeg vanskelig for å bli klok på signalene. Hva tror dere, liker han meg? Skal jeg spørre om han vil ta en øl med meg en dag? Lenke til kommentar
XJ220 Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 better to have loved and lost, then to have never loved at all. KJØR PÅ, OG LYKKE TIL 8-D 1 Lenke til kommentar
Gjest Mimmi Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Takk for svar, du har helt rett! Men vet ikke om jeg ble så mye klokere på om jeg har sjangs eller ikke. Redd for å bli avvist, jeg kommer jo tross alt til å støte på han igjen etterpå.. Liker egentlig gutter at jenter tar initiativet? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Liker egentlig gutter at jenter tar initiativet? JA 3 Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Jenter som tar initiativet er... win. Lenke til kommentar
Gjest Minni Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Takk for alle Ja og go for it, men hadde vært fint å vite litt mer om hva dere tror sjangsene mine er, kan det virke som han liker meg? Eller er alt oppe i hodet mitt? Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Du er jente, og du ser ikke ut som om du har slåss med en gressklipper og tapt? Sånn ca 95% sjanse for win. 1 Lenke til kommentar
Noxnon Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Hva har du å tape i sammenligning mot det at du aldri prøvde deg? stå på! Lenke til kommentar
Masekopp-27 Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) Tror jeg snakker for alle guttene her når jeg sier at ALLE gutter liker når jenter tar initiativ Endret 20. mai 2010 av Masekopp-27 Lenke til kommentar
Gjest pettersmart Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Ingenting er bedre enn når jenta tar initiativ! Kan ikke huske sist gang jeg sjekket opp ei jente, mye bedre når de kommer bort til en å tar initiativ. Enkelt og greit, og mye hyggeligere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå