Jompio Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Heisann. Jeg sitter nå og vurderer å kjøpe nye harddisker. Det jeg er ute etter er at dem er store i lagringsplassen, og generelt sett raske og støysvake. Trenger ikke å være veldig raske da de skal brukes til lagring av filer, men litt hastighet vil jeg ha. Jeg vet at jeg ikke burde kjøpe WD green 2TB siden denne har elendig kvalitet og jobber sakte. Men jeg ønsker ikke å betale så alt for mye pr. disk. 0.7-0.8 pr. GB er maks. Hvordan er denne f. eks: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=582423 // litt treig? Mvh: Jompio Lenke til kommentar
Jompio Skrevet 20. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2010 Eller bør jeg satse på WD caivar green 2TB ? Lenke til kommentar
TAS Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Hei.Lurer egentlig litt på det samme.Kanskje bedere å gå for en raskere 1,5T HD? Lenke til kommentar
Jompio Skrevet 21. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2010 Jepp, jeg er ikke sikker på hva jeg skal gjøre.. Vil bare samle på diverse filmer jeg å ha liggende Lenke til kommentar
TAS Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Tok en sjanse og bestilte 2x2T WD caviar green til min NAS.Betalte 980,- per stk hos Dustin. Lenke til kommentar
Jompio Skrevet 18. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2010 Tok en sjanse og bestilte 2x2T WD caviar green til min NAS.Betalte 980,- per stk hos Dustin. Fått diskene? Fornøyd med ytelse/hastighet ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå