Gjest Usikker gutt bifil Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Heisann, jeg er en gutt på 16 (snart 17 :-D) som nettopp fant ut at jeg faktisk kan tenne på gutter, men jeg syns ikke det er noe tiltrekkende ved å kysse eller se andre gutter kysse. Men jeg tenner på gutter og kunne sikkert prøvd oral sex med en. Men jeg liker jo fortsatt jenter best og jeg kunne ikke tenke meg å være i forhold med en gutt. Kan jeg kalle meg selv bifil? Eller biseksuell? Og det jeg egentlig lurer på, jeg har jo gått frem til nå og i god tro trodd jeg var hetrofil men så er jeg plutselig ikke det ( ???) er det mulig at jeg kan endre seksualitet en gang til? Tilbake til hetrofil eller til homo fil eller noe sånt? - Takk for svar Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Ja, du trenger ikke å ha samme seksualitet om 20 år som du har nå. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 "Ja" blir vel feil her. Man bytter ikke seksualitet. Du er den du er, alltid vært, vil alltid være. Derimot så kan det variere hva du finner mest attraktivt i perioder. Det kan også hende du plutselig ser en gutt som du faller totalt for. Du kan også ende opp med å aldri gjøre det, ei heller noengang ha noen form for seksuell omgang med det samme kjønn. Men et tips er å ikke tenke så veldig mye over "hva" du er. Da du er den du er, uansett hvem, og hva du liker Lenke til kommentar
mortania Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Noen ting bruker man lengre på å oppdage. Jeg visste jeg var fysisk tiltrukket av jenter rundt 9 års alderen. Da jeg var 18 fant jeg ut jeg var forelsket i en jente. Jeg tror man hele tiden er den man er, og at f eks legning ikke byttes, men heller utvikles gjennom årene. De fleste går på normen, før de oppdager nye sider ved sed selv, og det burde man aldri slutte med. Føler du at du ikke kan bli forelsket i en gutt idag betyr det ikke det at du ikke kan bli forelsket i en gutt om noen år. Om det er kjønnet eller sinnet som tiltrekker deg bestemmer hvilken retning du svinger Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 At du vil pule jenter og bli sugd av gutter? Hm... Betyr muligens ikke at du må være bifil. Fra alderen 13-20 år, så er det ganske normalt å utforske nye ting vil jeg si. Har selv utført ulike "aktiviteter" med gutter (er gutt selv), men fant til slutt ut at jeg var hetero. Hadde ikke hatt noe imot ved å være bifil! For all del! Flere å velge mellom! Men desverre funker det ikke for mitt hode Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Bifil er nok ordet ja. Biseksuell er nok ordet. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Eller som jeg liker å kalle det... meg selv! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg