matergodt Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Jeg er en jente på 16 år, og jeg skal prøve å få tatt med kjærsten min(19 år) på en syden reise.(jeg har fått lov av foreldre) Jeg vil gjerne til ett varmt land. Kanskje ett romantisk, men ikke altfor dyrt sted. Noen som har ett lite forslag om hvor dette kunne vært? Forslag til ett fint hotell? (Om noen lurer så vil jeg prøve å få dratt neste sommer xD for han skal nå bort i ca 1 år i militæret. så det blir en slags velkommen hjem igjen og gratulerer med dagen reise) ^^ Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Amsterdam skal være veldig koslig. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Amsterdam er vel ikke syden. Jeg vil anbefale at dere bare hopper på en hvilken som helst restplass til syden. Det vil stort sett være varmt overalt og romantikken vil dere selv stå for. Og om ikke alt er helt topp får dere bare en god historie og bedre samhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå