MtnDew Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Hei! Jeg skal bestille noe ifra en amerikansk nettbutikk og regner med at tegnene ÆØÅ vil bli helt rare under bestilling. Så da lurer jeg, hva skal jeg bruke for de forskjellige bokstavene, uten at posten tuller det til? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 å=aa ø=oe æ=ae Posten har sånne tilfeller hele tiden, de skjønner det nok Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 19. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2010 Har sjeldent hatt problemer med amerikanske sider og særnorske bokstaver, men dette kan vel være forskjell i ulike nettbutikker. Følgende kombinasjon blir ofte brukt: Æ = AE, Ø = OE og Å = AA. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 24. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Bare sørg for å skrive adressen din helt korrekt. Opplevde en gang at pakken lå på postkontoret i flere dager før jeg selv måtte gå ned og spørre om den var der. Var visstnok forsøkt utlevert og greier, så siden det har jeg hatt min tvil til de (Edit: posten, altså) generelt. Endret 24. mai 2010 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 Det pleier ikke å ha si mye å si om du skriver Bjørn eller Bjoern eller Bjorn når du bestiller noe, mine kommer alltid frem selv om det gjerne står Bj%!rn eller noe annet rart på pakken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå