Stigma Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Hei, Jeg prøver å finne en firefox addon (ideelt sett) som lar meg kopiere over en hel websides innhold med intakt mappestruktur. Det er snakk om en helt basic mappestruktur webside av den typen du autoamtisk får om du bare viser filene som er på serveren. Ganske nøyaktig slik som dette: (bare et random exempel fra google) http://www.ibiblio.org/pub/ Tingen er at det er en haug med undermapper og små filer det er snakk om, så det ville være utrolig arbeidskrevende å måtte følge hver enkelt link til ny mappe, lagre filene til korrekt mappenavn osv. Jeg tenker det må jo finnes en addon eller noe sånt som autoamtisk følger alle mappelinker og lagrer alt den finner slik at du får en kopi av originalen av praksis. Håper noen kan annbefale meg noe. En firefox addon hadde vært det bsolutt mest ideelle, men jeg er åpen for andre løsninger også. -Stigma Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Programmet httrack gjør akkurat det du etterspør. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 20. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2010 Programmet httrack gjør akkurat det du etterspør. Takker og bukker. skal sjekke denne ut -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå