konduktans Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Hey! Vurderer å handle meg en "liksom-iPhone", og da lurer jeg på om jeg ikke skal være så harry at jeg klistrer på en apple-logo bak. Noen som har et apple-klistremerke(ca 3cm høyt) å donere(gi bort) eller selge veldig billig? Kan hente i Oslo-sandvika-området Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Nei, men har et bananklister om det er godt nok. Lenke til kommentar
NikolaiBergan Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Har et klistremerke som fulgte med når jeg kjøpte en iPod nano. Tror det er over 3 cm, men dog. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Har et klistremerke som fulgte med når jeg kjøpte en iPod nano. Tror det er over 3 cm, men dog. Klistremerkene som følger med Apple-produkter er jo nesten like store (brede) som en ekte iPhone! Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 19. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Joa. Er så klipt med "Phone". Er mye kulere med iPhone(take THAT, HW.no!!). Men om du vil donere klistremerket ditt, Nikolai, så sier ikke jeg nei Kan ikke du se hvor stort det er da? Tommelen din er mellom 2 og 3 cm bred. Så med mindre den er større enn 2 tommeler, blir det nok kult EDIT: Det bør også nevnes at dette bare blir jobb-/fest-telefon. Har en N97 mini å være seriøs med. Fulle folk og faglærte ser ikke forskjell på iPhone og "iPhone" Endret 19. mai 2010 av conflict Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Send meg bosted på pm. I will complete you're request. Har klistemerke fra iphone, mac, ipod o.l. Skal se om de jeg har er 3-4 cm. Tror iphone er såpass. Edit: I had it. Inlegget over var skrevet om natten, av en som har drikki for mye energidrikke og var overtrøtt. Jeg gjør et nytt forsøk nå som jeg er våken, og oppegående. Jeg hadde dette klistremerke. Send meg addressen din på PM så sender jeg. Endret 20. mai 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå