gutt.89 Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Noen som har noen tips til øreplugger som passer bra til trening med hardrock/hip hop musikk? Det kan ikke være med runde gummiplugger, for de passer aldri ørene mine... Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Korleis tenkjer du med "runde gummiplugger"? Tenkjer du på dei som går rundt sjølve øret, eller dei pluggene ein presser inn? Sistenemte er ikkje noko godt val til trening. Dei andre derimot - med vanlege proppar på fungerer utmerka. Tykkjer eg. Bruker berre heilt vanlege pluggar ég. Lenke til kommentar
gutt.89 Skrevet 19. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2010 Korleis tenkjer du med "runde gummiplugger"? Tenkjer du på dei som går rundt sjølve øret, eller dei pluggene ein presser inn? Sistenemte er ikkje noko godt val til trening. Dei andre derimot - med vanlege proppar på fungerer utmerka. Tykkjer eg. Bruker berre heilt vanlege pluggar ég. De som går inn i øret ja. De med silikon som går lengre inn i øret detter bare ut. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Finnes det alternativer til in-ear-pluggar som skal kunne halde seg på plass under trening? Kanskje typen du heng rundt øyrene, men noko god lyd blir det vel neppe. Kva proppar har du erfaring med som detter ut? Eit betre sett har vanlegvis fleire størrelser å velge mellom for å tilpasse forskjellig størrelser på øyrekanalen. Endret 19. mai 2010 av Zeph Lenke til kommentar
gutt.89 Skrevet 19. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2010 Finnes det alternativer til in-ear-pluggar som skal kunne halde seg på plass under trening? Kanskje typen du heng rundt øyrene, men noko god lyd blir det vel neppe. Kva proppar har du erfaring med som detter ut? Eit betre sett har vanlegvis fleire størrelser å velge mellom for å tilpasse forskjellig størrelser på øyrekanalen. Har Sony mdr-ex71sl. Er med 3 størrelser, men ingen passer. De billige ørepluggene fra. bl.a. biltema passer, for de er ikke runde med silikon... Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Mine Bose pluggar ligg supert i øyret, men det er dog ikkje noko sett du vil svette ut trur eg. Dei koster omlag 1000,- per stykke. Desse med slik gummiring rundt er faktisk ikkje så verst - om dei ser jævlige ut. Lyden er ikkje verdas beste kanskje då, men det kjem jo igjen ann på kva sett du faktisk veljer. Lenke til kommentar
Flin Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Mine Bose pluggar ligg supert i øyret, men det er dog ikkje noko sett du vil svette ut trur eg. Dei koster omlag 1000,- per stykke. Desse med slik gummiring rundt er faktisk ikkje så verst - om dei ser jævlige ut. Lyden er ikkje verdas beste kanskje då, men det kjem jo igjen ann på kva sett du faktisk veljer. Mitt råd: Ikke betale 1000 gryn for noe som gir dårlig lyd. Lenke til kommentar
gutt.89 Skrevet 14. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2010 Ingen som vet av? Runde gummiplugger passer ikke... Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Fikk et stk. veldig gode AKG ørepropper på Spaceworld til 299,- Utrolig fornøyd. Er da ikke in-ear. Lenke til kommentar
gutt.89 Skrevet 26. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2010 Fikk et stk. veldig gode AKG ørepropper på Spaceworld til 299,- Utrolig fornøyd. Er da ikke in-ear. Hva mer heter de? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå