Gå til innhold

Velge øreplugger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Korleis tenkjer du med "runde gummiplugger"? Tenkjer du på dei som går rundt sjølve øret, eller dei pluggene ein presser inn?

Sistenemte er ikkje noko godt val til trening. Dei andre derimot - med vanlege proppar på fungerer utmerka. Tykkjer eg. Bruker berre heilt vanlege pluggar ég.

De som går inn i øret ja. De med silikon som går lengre inn i øret detter bare ut.

Lenke til kommentar

Finnes det alternativer til in-ear-pluggar som skal kunne halde seg på plass under trening? Kanskje typen du heng rundt øyrene, men noko god lyd blir det vel neppe.

Kva proppar har du erfaring med som detter ut? Eit betre sett har vanlegvis fleire størrelser å velge mellom for å tilpasse forskjellig størrelser på øyrekanalen.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Finnes det alternativer til in-ear-pluggar som skal kunne halde seg på plass under trening? Kanskje typen du heng rundt øyrene, men noko god lyd blir det vel neppe.

Kva proppar har du erfaring med som detter ut? Eit betre sett har vanlegvis fleire størrelser å velge mellom for å tilpasse forskjellig størrelser på øyrekanalen.

Har Sony mdr-ex71sl. Er med 3 størrelser, men ingen passer. De billige ørepluggene fra. bl.a. biltema passer, for de er ikke runde med silikon...

Lenke til kommentar

Mine Bose pluggar ligg supert i øyret, men det er dog ikkje noko sett du vil svette ut trur eg. Dei koster omlag 1000,- per stykke. Desse med slik gummiring rundt er faktisk ikkje så verst - om dei ser jævlige ut. Lyden er ikkje verdas beste kanskje då, men det kjem jo igjen ann på kva sett du faktisk veljer.

Lenke til kommentar

Mine Bose pluggar ligg supert i øyret, men det er dog ikkje noko sett du vil svette ut trur eg. Dei koster omlag 1000,- per stykke. Desse med slik gummiring rundt er faktisk ikkje så verst - om dei ser jævlige ut. Lyden er ikkje verdas beste kanskje då, men det kjem jo igjen ann på kva sett du faktisk veljer.

Mitt råd: Ikke betale 1000 gryn for noe som gir dårlig lyd.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...