naughtyboi Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Har iphone 3g 3.1.3 ,hvordan kan jeg få oppdatert til 4.0 på windows? Lenke til kommentar
flashmob Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Du må få en med developer account til å registrere iPhonen din på sin beta. Så laster iTunes automatisk ned betaen når du sjekker for update. Lenke til kommentar
naughtyboi Skrevet 19. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2010 fungerer det på windos liksom? burde jeg gå for det, venter akkurat nå for baseband 05.12.01 unlocken, når den unlocken kommer ut, den låser opp for bootloader 06.02 og da? hvorfår jeg registert? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) burde jeg gå for det Nei. Langt ifra alle programmer (applikasjoner) virker under iPhone OS 4.0 (beta 4), som i tillegg har flere feil. Det at det fortsatt har beta i navnet burde vel si litt. Redigert: Etter det jeg har lest er det ikke mulig å legge inn 4.0 beta fra Windows. Endret 19. mai 2010 av Runar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå