Gå til innhold

Problemer med TV ut på Radeon 9800Pro

Anbefalte innlegg

Jeg har et Sapphire Radeon 9800 Pro kort som jeg har koblet til tv'en min med en RCA kabel (med s-video overgang), men jeg finner ingen måte i driverne for å aktivere tv ut.

I følge bruksanvisningen står det at man skal gå på "Display Properties -> Settings -> Advanced -> Displays" og deretter trykke på knappen litt til venstre for der det står "TV". Problemet er bare at denne ikke lar seg trykke på :roll:

Noen som har peiling?

(jeg bruker Catalyst 3.4 og nyeste kontrollpanel driverne)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fik kdet til å fungere helt greit.

egenskaper for skjerm --> avansert --> displays

Det skal du kunne slå på "TV" når skjermkortet får signaler fra tv`en.

Så skal du ha 2 knapper der å velge gjennom (direkte kopi av skrivebord eller komprimert til den oppløsningen som støttes som i dette tilfelle er 1024x768)

Du bruker sistnevnte og da skal det fungere.....

Når jeg prøvde det fikk jeg enten bilde på tven og ikke dataen eller omvendt, men det virket nå tilslutt :yes:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det må være noe med instillingene....har ikke hatt noe problem med å få bilde på tven min jeg med min 9800 pro, men det var en ting som irriterte litt da......fikk jeg bilde på tven forsvant bilde på pc skjemen, og omvendt.....men har utenom det ikke hatt noen problemer med å se tv gjennom skjermkortet, men sjekk isntillignene,,,det er en god dell dippedutter der som kan ha mye å si :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...