thekid Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Noen som vet? Evt annen fisk som går fint å dampe med litt asia inspirert stil. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Meny og Centra har det en gang i blant, Flyvefisken har det så og si alltid. Et alternativ er dorade, det smaker nesten det samme.. Lenke til kommentar
thekid Skrevet 21. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2010 Genialt, ta tester jeg flyvefisken. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Det er bra, vi må støtte opp om de få fiskehandlerne som er igjen! 1 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Det er bra, vi må støtte opp om de få fiskehandlerne som er igjen! Dette! Lenke til kommentar
thekid Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 Vært der ett par ganger nå, og begge gangene ble jeg desverre ekspedert av en sur fyr uten peiling på fisk eller kundeservice. Lang historie kort, ved sist besøk endte han opp med å smelle kvitteringen på disken med en sikkelig sur mine. Tror det blir en stund til de får besøk av meg igjen, og da håper jeg treffer på noen andre av betjeningen som alltid virker hyggelige og hjelpsomme. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Er så deprimerende at det er så vanskelig å finne skikkelig fersk fisk i "fiskerilandet Norge". Det skulle vært en fisker med en pall full av fisk på hvert eneste butikkhjørne! Lenke til kommentar
thekid Skrevet 20. august 2010 Forfatter Del Skrevet 20. august 2010 Er så deprimerende at det er så vanskelig å finne skikkelig fersk fisk i "fiskerilandet Norge". Det skulle vært en fisker med en pall full av fisk på hvert eneste butikkhjørne! word! Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Kan bare si meg enig, men man får dessverre det utvalget man fortjener. I og med at norske forbrukere i altfor liten grad bruker spesialbutikkene blir det vanskelig. Men en gladsak er at nå har Fiskeriet åpnet på Youngstorget (der hvor Moe lå før..) Har ikke kommet meg dit ennå, men ut fra bildene så det bra ut. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Det er forskjell mellom Oslo og Norge. Å få blodfersk fisk er lett som bare pokker her i nord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå