Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Lyse striper i håret- farge håret .

Gjest HårDUss

Anbefalte innlegg

Gjest HårDUss

Jeg tok lyse striper i håret for en måned ca. Har naturlig mørkebrunt hår, men jeg vil gjerne få håret mitt helt brunt igjen, så tenker på å farge det. Men går det helt fint? Stripene blir vel ikke svarte hvis jeg farger håret vel??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tråden stenges da den ikke oppfyller kravene til posting som gjest/anonym:

Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Ordningen med gjestefunksjon er til for å gi brukere et utvidet tilbud og mulighet til å kunne sikre seg anonymt om temaer som er av sensitiv art, så vær så vennlig å ikke ødelegg dette med useriøse innlegg.

Til informasjon er sensitiv personopplysninger i denne sammenheng definert som informasjon om seksuelle forhold og helseforhold.

Ønsker man å delta på forumet uten at det dreier seg om sensitive personopplysninger er man velkommen til å registrere en brukerkonto. :)

Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding eller epost som nevnt i signaturen min.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...