# offline Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2010 Meget bra! Jeg ser nå at jeg ikke har vært overalt, fortsatt mye å se. Flott at vi har noen som er lokalkjent. Det blir flere turer til Horten på meg. Mye mer å se der enn kjedelige Tønsberg. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Da blir det søndag 13. juni kl. 12.45 Hvem kommer på søndag? Jeg er med! Jeg kjører selv. Hvor på Nøtterøy bor du? Strengsdal. Jeg kjører fra Torød og utover i 11.30-tiden, plass til en eller to om det skulle trengs Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Mye mer å se der enn kjedelige Tønsberg. Jeg er rimelig sikker på at det er mye spennende rundt Tønsberg. Og i Sandvika. Men vi som bor der klarer bare ikke å se det ... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 det er altid slik når en bor et sted. jeg bodde feks i Kristiansand i tre å rmen besøkte ikke dyreparken før etter jeg hadde flyttet derfra. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Jeg tør påstå at Nøtterøy har med å by på enn Tønsberg. Vi har jo fjærholmen, husøysundet, Knarberg osv.. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Mye mer å se der enn kjedelige Tønsberg. Jeg er rimelig sikker på at det er mye spennende rundt Tønsberg. Og i Sandvika. Men vi som bor der klarer bare ikke å se det ... Mange ærverdige bygninger i Tønsberg,for å ikke nevne Hvalfangermuseumet,Gråbrødregata,Munkebakken og Haugar. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Jeg tør påstå at Nøtterøy har med å by på enn Tønsberg. Vi har jo fjærholmen, husøysundet, Knarberg osv.. Vel,dere har i det minste et fort da "Vardås Fort Nøtterøy" Endret 12. juni 2010 av Nautica Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Mange ærverdige bygninger i Tønsberg,for å ikke nevne Hvalfangermuseumet,Gråbrødregata,Munkebakken og Haugar. Mormor og morfar bodde i Grårbrødregata Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Hehehehe.. ja Torød og Strengsdalsområdet har forøvrig mye fin skog også. Best av alt; vi har Runkemekka, en mil sør for Analen. 14-års-humor, jeg vet, men det slår an hver gang Endret 12. juni 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Mange ærverdige bygninger i Tønsberg,for å ikke nevne Hvalfangermuseumet,Gråbrødregata,Munkebakken og Haugar. Mormor og morfar bodde i Grårbrødregata Kanskje vi er i "familie",svogeren min er født og oppvokst i samme gate Jeg trasket mine barne/ungdomsår i Presterød,Øvre-storgate og Sem. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Kanskje vi er i "familie",svogeren min er født og oppvokst i samme gate Jeg trasket mine barne/ungdomsår i Presterød,Øvre-storgate og Sem. Familienavnene i mitt tilfelle er Holt og Bakke på morsiden; Simonsen på farssiden. Litt lengre bak, så er det muligens Akselsen som er navnet. Mor og far er hakket etter tremenninger hvis jeg husker rett. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Kanskje vi er i "familie",svogeren min er født og oppvokst i samme gate Jeg trasket mine barne/ungdomsår i Presterød,Øvre-storgate og Sem. Familienavnene i mitt tilfelle er Holt og Bakke på morsiden; Simonsen på farssiden. Litt lengre bak, så er det muligens Akselsen som er navnet. Mor og far er hakket etter tremenninger hvis jeg husker rett. Stensnes er etternavnet på svogeren min,bodde omtrent på toppe av Gråbrødregata,rett før den heller nedover igjen. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Jeg kjører fra Torød og utover i 11.30-tiden, plass til en eller to om det skulle trengs Jeg synes det var noe kjent med ansiktet dit! Jeg tror jeg har hilst på deg for lenge siden, er ikke far din slakter? Har bil og ikke noe problemer med å kjøre selv, er ikke kjip på drivstoff ^^. Jeg er bare konstant i en slik oppfantning at det ikke er nødvendig å kjøre flere biler en det som trengs dersom foholdene tillater det. Takker ja til skyss dersom det ikke er noe problem for deg Adrian. =) Endret 12. juni 2010 av karl-wilhelm Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Stensnes er etternavnet på svogeren min,bodde omtrent på toppe av Gråbrødregata,rett før den heller nedover igjen. Da var de nok kun "naboer" - dvs. bodde i samme gate. Men du fikk kanskje jobbet deg ferdig? Ser vi deg i Horten på Søndag? Endret 12. juni 2010 av tomsi42 Lenke til kommentar
# offline Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2010 Enig. Litt dumt å kjøre 3 biler når vi er 3stk. fra Nøtterøy(jeg er ikke nøtteværing, opprinnelig postnummer er 9600 ) Jeg kan møte en av dere på Teie ved Narvesen. Må ta ut penger. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Men du fikk kanskje jobbet deg ferdig? Ser vi deg i Horten på Søndag? Beklager,har nok lovt meg bort på Søndagen.Og er nok nødt til å overholde det løftet Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Jeg kjører fra Torød og utover i 11.30-tiden, plass til en eller to om det skulle trengs Jeg synes det var noe kjent med ansiktet dit! Jeg tror jeg har hilst på deg for lenge siden, er ikke far din slakter? Takker ja til skyss dersom det ikke er noe problem for deg Adrian. =) Han var slakter, for flere år siden. Jobber dog på Gilde enda. Ble brått fyllt opp hos meg, i tillegg drar jeg noe tidlig da min søster skal på noe greier i Horten i 12-tiden, så returtid er også noe usikkert. Du og iKenneth får dele bil. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Enig. Litt dumt å kjøre 3 biler når vi er 3stk. fra Nøtterøy(jeg er ikke nøtteværing, opprinnelig postnummer er 9600 ) Jeg kan møte en av dere på Teie ved Narvesen. Må ta ut penger. Hvis Adrian har plass til to så kanskje han kan ta med oss begge? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Jeg kan møte en av dere på Teie ved Narvesen. Må ta ut penger. Hvis Adrian har plass til to så kanskje han kan ta med oss begge? This: Ble brått fyllt opp hos meg, i tillegg drar jeg noe tidlig da min søster skal på noe greier i Horten i 12-tiden, så returtid er også noe usikkert. Du og iKenneth får dele bil. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Haha, der ja ^^ Kenneth, slå mynt om hvem som skal kjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå