Gå til innhold

Fototreffet i Vestfold er utsatt til søndag 13. p.g.a. dårlig vær.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan fort skje det. Det kan bli fint vær. Who knows?

 

Jeg kan ringe til Preus og høre hvordan været er der. De har jo planlagt utendørsutstilling. Poster været som det er før de fleste kjører hjemmefra. Når kjører du, tomsi?

 

Det er meldt fint vær på søndag og da åpner de utstillingen av Robert Adams.

 

 

 

PREUS MUSEUM

Kulturparken Karljohansvern

Kommandørkaptein Klincks vei 7

Pb. 254, NO-3192 Horten

Tel: +47 40 44 21 00

Endret av iKenneth
Lenke til kommentar

Jeg må dra herfra senest 11:30 hvis jeg skal ta med meg noen.

 

Søndag er et alternativ hvis det passer like godt.

 

Jeg bor selv i Horten, og barometeret på klokka mi har de siste timene falt raskere enn jeg hittil har sett de årene jeg har hatt klokka..

Det har stort sett regnet her i hele dag, nå er det opphold og ikke et vindpust, men værmeldingen så dyster ut i morgen, hvilket jo også min lokale værvarsler på armen bekrefter. Søndag var det derimot meldt bedre vær, så jeg tror også søndagen ville vært bedre. Men nå begynner det kanskje å bli vel sent for en endring, i og med at mange allerede har planlagt transport.

På den annen side er det mye idyll som kunne vært fotografert i litt bedre forhold med litt oppholdsvær. Når man først er på Karljohansvern er det ikke mange hundre meter til den idylliske Hortenskanalen, der jo artikkelbilde til Akam-saken er fra.

Ikke lett, dette. Regnvær er kjipt...

Endret av Manskow
Lenke til kommentar

Øsregn lørdag

 

I følge denne artikkelen virker også søndag som et mer fristende alternativ...

Aftenposten er alltid så negativ ;) Jeg tror som sagt at mesteparten av nedbøren kommer i natt.

 

Men hvis vi skal satse på søndag istedet så må vi bestemme oss snart.

 

Er vel begrenset hvor mange som sitter oppe utover natta, og det har vel ikke vært mest innlegg de siste timene, så det later vel til at det satses på lørdag. Med mitt E-3 fulgte det riktignok med en demovideo som viste en gærning i kano nedover en stri elv, med E-3 holdt utenfor kanoen i vannlinja der vannet hele tiden slo over kameraet, uten at det lot seg affisere. Jeg har før E-3 hele tiden vært livredd for hver en dråpe, og har nok tross skrytevideoen litt innebygget vegring for regn på kameraet, men det burde jo selvsagt også testes. Dog er jeg mindre sikker på om fotografen selv synes det er like stas ute om gamblingen på været slår feil. Vi får vel bare se i morgen. Det hadde vært veldig artig å treffe banden, men ikke for en hver (eller ..vær) pris. Vi krysser fingre og danser pent-vær-dansen...

Lenke til kommentar

Mornings. Klokken nærmer seg halv ti, det regner tett i Horten, er 10 grader og jevnt grått rundt hele. Jeg er redd varslene for lørdagen holder stand, det later til å bli en svært våt lørdag hvis de antatte opptil 60mm skal helles ut over oss frem til lørdag kveld. Fremdeles en stemme for søndag for min del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...