:Francis: Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Sitter gjerne på med deg Tom . Takk! Francis Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 dette virker ganske interesant. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 4. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2010 1 uke igjen til Vestfold-treffet. Får vi flere ombord? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Hva med en oppsummering,angående påmeldte ? Har ikke bestemt meg ennå,må omdisponere litt tid.Får eventuell ta det på sparket. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 4. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) De påmeldte er: tomsi42 iKenneth Euklid Francis ilpostino (?) Dallaz (?) Nautica (?) Kom igjen. Ikke vær sjenerte, vi de er hyggelige og greie folk. Endret 7. juni 2010 av iKenneth Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Det vi glemte, er at det er Norwegian Wood den helgen, så der mister vi nok noen som ikke klarer å prioritere rett. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 4. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2010 hmmm... Van Morrison hadde vært morro å sett. Det som er noe bra spiller på kvelden. Foto først, dårlig lyd og mennesker som hyler og brøler etterpå. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Van the Man har jeg sett på Norwegian Wood. Var saker det. Så denne gangen blir det ubåter og mursteinshus og vollær med mere på gamle trakter. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 jeg blir med helt sikkert. jeg satser på å dra rett fra treffet til hytten. noen som vet om det går direktebuss fra Horten til Helgeroa, alternativt Larvik? Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Sjekk rute 01, ilpostino. Den går fra Horten til Larvik, enkelte avganger går også videre mot Helgeroa om jeg husker rett. Jeg er usikker på om jeg kan være med, dessverre. Får et tidsskjema som er litt tightere enn jeg liker i dagene etter -- avhenger litt av hvor effektive de russiske ambassadeansatte er med visumsøknaden min den neste uken. Lenke til kommentar
Dallaz Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 hei, jeg må si kanskje. skal i bursdagsselskap den dagen. er uansett i horten, og hvis det passer så kommer jeg Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg har fortsatt plass til et par stykker fra Bærum hvis dere trenger skyss. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 jegs itter gjerne på med nedover. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 jegs itter gjerne på med nedover. Den er grei. Da avtaler vi nærmere på PM. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 For dere som tar tog fra osloområdet er det faktisk raskest å ta tog til Moss og så båten over. Jeg og Glufsa skal prøve å stikke innom, btw. Lenke til kommentar
Espen K Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Når dette endelig blir arrangert i min hjemby og på kjente trakter , har jeg selvfølgelig lovet meg bort for å fotografere på opelmotorsport treffet på rudskogen denne helgen Endret 9. juni 2010 av Espen K Lenke til kommentar
Manskow Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Ska'kke se bort fra at jeg stikker nedom en tur også... Lenke til kommentar
Manskow Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Når dette endelig blir arrangert i min hjemby og på kjente trakter , har jeg selvfølgelig lovet meg bort for å fotografere på opelmotorsport treffet på rudskogen denne helgen Du mener: Jeg hadde egentlig lovet meg bort, men skal selvfølgelig prioritere riktig... Lenke til kommentar
# offline Skrevet 10. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2010 Kjempebra at det kommer fler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå