Rackniuz Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 http://www.youtube.com/watch?v=MCS3TV6bK78&feature=player_embedded#! Sceneprestasjonen er ikke den beste, men kommenter: ) Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 haha for et kjedelig publikum. jeg syns det var veldig tamt jeg Lenke til kommentar
Rackniuz Skrevet 19. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2010 haha for et kjedelig publikum. jeg syns det var veldig tamt jeg Det er på UKM med bare sitteplasser, må spille der man kan for å komme seg noe sted. Lenke til kommentar
Helnes Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Jeg synes det var ganske bra, men vokalen var litt utydelig og litt for høy. Instrumentene kom litt dårlig fram, kan være kameraet også da. Stå på! Lenke til kommentar
Rackniuz Skrevet 19. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2010 Jeg synes det var ganske bra, men vokalen var litt utydelig og litt for høy. Instrumentene kom litt dårlig fram, kan være kameraet også da. Stå på! Det er kameraet, har noen andre klipp der lyden er bedre, men dårligere filmet. Takk for besvarelsen ^^ Lenke til kommentar
Helnes Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Jeg synes det var ganske bra, men vokalen var litt utydelig og litt for høy. Instrumentene kom litt dårlig fram, kan være kameraet også da. Stå på! Det er kameraet, har noen andre klipp der lyden er bedre, men dårligere filmet. Takk for besvarelsen ^^ Bare hyggelig. Flott å høre at det var kameraet =) Hvem er du i bandet? Lenke til kommentar
Rackniuz Skrevet 19. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2010 Jeg synes det var ganske bra, men vokalen var litt utydelig og litt for høy. Instrumentene kom litt dårlig fram, kan være kameraet også da. Stå på! Det er kameraet, har noen andre klipp der lyden er bedre, men dårligere filmet. Takk for besvarelsen ^^ Bare hyggelig. Flott å høre at det var kameraet =) Hvem er du i bandet? Jeg er han i hvit: ) Lenke til kommentar
Helnes Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Kult! Du har en rå stemme =) Var ikke ulikt Chester Bennington (Vokalisten i Linkin Park) når du brølte =D Stå på videre! Lenke til kommentar
Flakowski Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Drit fett! Vokalene var spesielt bra, sinnsykt god å screame:P denne sangen må dere få spilt inn! Lenke til kommentar
Rackniuz Skrevet 18. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2010 Drit fett! Vokalene var spesielt bra, sinnsykt god å screame:P denne sangen må dere få spilt inn! Tusen takk! Vi skal spille inn denne og en ny sang om en uke eller noe. Lenke til kommentar
waddaf Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 overraskende bra til å spille på UKM ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå