SondreG Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Heissan har netopp kjøpt en slik I5700. Hos meg er 2.1 android verisjonen oppdatert. Men plages med en par ting - Når jeg skal sende "ny melding" og legge til mottaker, er det ingen å velge mellom. Men har mange kontakter som jeg har "importert" da simkort, som altså ligger på "kontakter" - Noen som vet hvor man egentli skal skifte meldingstone? jeg veit at man kan skifte den på "instillinger", men man kan også gå inn på "meldinger" trykke på (pil opp) og deretter på instillinger for meldinger og skifte der.. ? Håper noen kan hjelpe! Lenke til kommentar
mikki1010 Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Jeg har ogsaa den mobilen! - meldingsmottaker.. da maa du bare skrive de første bokstavene paa personen du skal ringe. - for aa endre meldingstone maa du først slaa paa lyden i mobilen. derretter gaar du paa: innstlinger>lyd og skjerm> varselsringetone.. haaper dette hjelper:D Lenke til kommentar
mikki1010 Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 du kan ogsaa endre meldigsringetone som du har beskrevet det da... Lenke til kommentar
SondreG Skrevet 20. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2010 Det er ikke når jeg skal ringe, det er når jeg skal sende melding, at det ikke funker hverken å skrive inn første bokstaver på navnet til den jeg skal sende melding til, eller trykke på den "kontaktknappen" for å vise kontaktene (det går an å trykke, men det er kun 2 nummer som kommer opp, mobilsvar og mobilsvar... ; / skjønner ikke hva som er feil. Lenke til kommentar
mikki1010 Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 sjekk om du bruker samsung eller android tastatur;D Lenke til kommentar
mikki1010 Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 du kan ogsaa klikke pil opp, ogsaa velge mottakkere Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Du må redigere alle kontaktene dine. De står sikkert som "annet". Du må forandre de til "mobil". Da vil du få opp kontaktlisten når du skal legge til mottaker. Du redigerer kontaktlisten din enklest ved å gjøre det på din pc med Samsung Kies. Lenke til kommentar
SondreG Skrevet 21. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2010 Der var feilen ja!! tusen takk for hjelpa folkens Lenke til kommentar
SondreG Skrevet 23. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2010 okei, da jeg skulle koble spican opp mot kies funket det fint, men den finner ikke telefonnummer eller noen ting. går ikke gjøre noe fra Kies, men har vistnok full kontakt med telefonen. noen som vet hva feilen kan være? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå