ulv Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Jeg har googlet i hytt og pine etter en kode som vil gjøre at den besøkende på nettby profilen min vil se navnet sitt i profilteksten min. Det ER folk som allerede har det her, så vet det er mulig. Jeg ble fortalt at det var noe så lett som %NAVN%. Men det får jeg ikke til å fungere. Someone enlighten me? Ex. "<besøkende>" er xxx. Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Tvilsomt at du kommer til å få noe svar om det her.. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Kjøper du nettby pluss så tror jeg det hjelper. Lenke til kommentar
NicholasWalker Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) Du må gå på pimp my profile eller noe sånn og endre den der infoen der, ta %Navn% der så skal det funke. Har ikke vært på nettby på lenge men tror det er sånn jeg gjor det. EDIT: pimptown.no Registrer deg med det samme mobb nummeret du har på nettby og endre status og yrke, ta %NAVN% i status... Endret 23. mai 2010 av WeExClan Lenke til kommentar
duckyduck Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Nei! Dette gjorde jeg når jeg hadde nettby! Du må se i kildekoden til den som har dette, for det står der! Altså; finn en bruker som har f.eks Velkommen %NAVN%! Så søker du i kildekoden etter "velkommen". Husker at det var rett og slett en HTML-tag der som du bare legger inn på profilen din Lenke til kommentar
NicholasWalker Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Ja men det funker ikke for du må inn på pimp min profil, bare prøv... Lenke til kommentar
duckyduck Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Haha okei! Det var lenge siden jeg hadde Nettby, så ting har sikkert endret seg Bra du fikk det til da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå