liferider Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Hei. Sliter med en toyota camry 2.2L 1993 mod. Den fusker litt innemellom. Dvs noen ganger så kveles den på tomgang og den er vanskelig å starte igjen etter dette. Når den først starter da, så kommer det en liten røykdott og det lukter litt bensin? Kan dette være dysene? hvordan får jeg evt sjekket dette? Lenke til kommentar
iFix Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Hei. Sliter med en toyota camry 2.2L 1993 mod. Den fusker litt innemellom. Dvs noen ganger så kveles den på tomgang og den er vanskelig å starte igjen etter dette. Når den først starter da, så kommer det en liten røykdott og det lukter litt bensin? Kan dette være dysene? hvordan får jeg evt sjekket dette? Har du prøvd å bytte tennplugger evt stille tenninga? Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Høres ut som han drukner i bensin. Typiske ting som gjør det kan være temp.følere, lambda sonde. Den der har vel ikke massemåler. Kan hjelpe og bytte plugger det er jo en toyota. Har bytta dyse på toyota 3 ganger, men det oppleves som tenningsfusk/går på 3 sylindre periodisk. Jeg tror ikke det er dysene. Lenke til kommentar
liferider Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 Høres ut som han drukner i bensin. Typiske ting som gjør det kan være temp.følere, lambda sonde. Den der har vel ikke massemåler. Kan hjelpe og bytte plugger det er jo en toyota. Har bytta dyse på toyota 3 ganger, men det oppleves som tenningsfusk/går på 3 sylindre periodisk. Jeg tror ikke det er dysene. Akkurat ja. Da skal jeg sjekke det. Litt billigere alternativer enn å bytte dyser Lenke til kommentar
liferider Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Høres ut som han drukner i bensin. Typiske ting som gjør det kan være temp.følere, lambda sonde. Den der har vel ikke massemåler. Kan hjelpe og bytte plugger det er jo en toyota. Har bytta dyse på toyota 3 ganger, men det oppleves som tenningsfusk/går på 3 sylindre periodisk. Jeg tror ikke det er dysene. Akkurat ja. Da skal jeg sjekke det. Litt billigere alternativer enn å bytte dyser Ja da går bilen som en klokke igjen. Det var feil plugger på den, pluss at fordelerlokket var defekt. Heldigvis en billig løsning denne gangen Byttet også tempføler for sikkerhetsskyld. Takk for tips dere:) Endret 2. juni 2010 av liferider Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå