Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 det første dere tenker er sikkert kjøtt, men kan den spise skinke? det blir vanskelig å fange fluer til den, og det hadde vært tøft å legge noe i "munnen(e)" å se om det er borte når den/de åpnes. Lenke til kommentar
Amant Nena Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) jeg kjenner noen som hadde en sånn plante en gang, og de ga den fluer.... det var litt vanskelig å fange dem, men nå trengte den ikke mat så ofte mat heller da ;D det tar litt tid å fordøye en flue siden den ikke tygger og tærer den ned men en veldig kul plante, hvor får mann tak i en sånn Endret 19. mai 2010 av Tønsberg_Norges Elste By Lenke til kommentar
Waco Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Har en slik selv. Du trenger ikke mate dem med annet et vann, fluer fanger den selv. Edit : får kjøpt kjøttspisende planter hos Plantasjen. Endret 19. mai 2010 av Login Lenke til kommentar
Thefka Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Det er mye sunnere for planten din om den får "fange" maten sin selv, får de vann klarer de seg med de insektene som lokkes til av plantelukten... Dessuten er det ganske lite action å se på en plante som sakte lukker seg, for så å åpne seg uten flue inni. Om du virkelig må kan du jo se etter i vinduskarmene og se om du finner døde fluer, men er det underholdning du er ute etter er kanskje ikke en plante det morsomste, kjøttetende eller ei... Lenke til kommentar
Waco Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Det er like mye action i en løvetann som en kjøttetendes plante =) Lenke til kommentar
Nexx Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 http://www.youtube.com/watch?v=MhcOYgCJK4o&feature=related syntes de ser utrolig underholdende ut Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 hvodan kan jeg på best måte fange innsenkter levende? Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Hvis det sitter en flue innat vinduet eller no sånt. Så kan du alltis prøve å ta et glass over flua, og lure et ark under glasset. Endret 19. mai 2010 av Gnålern Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) Lim. Finnes limlister du kan ha rundt vinduet. Må si jeg fikk lyst på en slik plante. Dama klager over at jeg ikke bryr meg om plantene våre (er da bare for oss å gå 200 meter ned på Plantasjen og kjøpe nye =S), men en kjøttetende plante hadde nok vært noe! Endret 20. mai 2010 av lokeland Lenke til kommentar
Amant Nena Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Lim. Finnes limlister du kan ha rundt vinduet. Må si jeg fikk lyst på en slik plante. Dama klager over at jeg ikke bryr meg om plantene våre (er da bare for oss å gå 200 meter ned på Plantasjen og kjøpe nye =S), men en kjøttetende plante hadde nok vært noe! haha ja er du også sånn som liker action, glemmer alltid å vanne de to blomstene jeg har på rommet. du kan jo overaske henne med å kjøpe en plante du bryr deg om, og når du vanner den, så er det jo lettere å huske de andre blomstene også Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Lim. Finnes limlister du kan ha rundt vinduet. Må si jeg fikk lyst på en slik plante. Dama klager over at jeg ikke bryr meg om plantene våre (er da bare for oss å gå 200 meter ned på Plantasjen og kjøpe nye =S), men en kjøttetende plante hadde nok vært noe! haha ja er du også sånn som liker action, glemmer alltid å vanne de to blomstene jeg har på rommet. du kan jo overaske henne med å kjøpe en plante du bryr deg om, og når du vanner den, så er det jo lettere å huske de andre blomstene også Ingen dum idé du! Madamen skal ut med jobben på lørdag, så kanskje jeg skal snike meg ned til Plantasjen og se hva de har..! Da har jeg også noe fornuftig å gjøre med edderkoppene som tar seg inn i leiligheten (vet det ble skrevet at den skal fange maten selv, men jeg vil se edderkoppene dø. ) Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Jeg hadde en slik plante når jeg var liten, og må si at jeg fikk lyst på en igjen. Håper de selger slike på Plantasjen. Jeg matet den vel med vanlig kjøtt. Lenke til kommentar
Amant Nena Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Lim. Finnes limlister du kan ha rundt vinduet. Må si jeg fikk lyst på en slik plante. Dama klager over at jeg ikke bryr meg om plantene våre (er da bare for oss å gå 200 meter ned på Plantasjen og kjøpe nye =S), men en kjøttetende plante hadde nok vært noe! haha ja er du også sånn som liker action, glemmer alltid å vanne de to blomstene jeg har på rommet. du kan jo overaske henne med å kjøpe en plante du bryr deg om, og når du vanner den, så er det jo lettere å huske de andre blomstene også Ingen dum idé du! Madamen skal ut med jobben på lørdag, så kanskje jeg skal snike meg ned til Plantasjen og se hva de har..! Da har jeg også noe fornuftig å gjøre med edderkoppene som tar seg inn i leiligheten (vet det ble skrevet at den skal fange maten selv, men jeg vil se edderkoppene dø. ) hvis du tar en edderkopp i et brettet papir og "heller/vipper" eddeerkoppen ned i "gapet" på planten, så har den jo liksom fanget den selv, edderkoppen den gikk jo ned selv :!: Endret 5. juni 2010 av Tønsberg_Norges Elste By Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå