Raedon Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Hei dere! Jeg tenker å gå til innkjøp av et hjemmekinosystem, prisen skal ligge rundt 5000,- Hjemmekinoen skal brukes til TV-titting, PS3 og fim. Har sett litt på Samsungs HT TXQ120. Ser at dette er et anlegg som fikk mye bra kritikk for 2 og 3 år siden. Er dette et anlegg som noen har erfaringer med? Eller kanskje dere har noen andre anlegg å anbefale? Takktakk Lenke til kommentar
mikki1010 Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Jeg har kjøpt hjemmekino-høytalere fra dali, har aldri gjort ett bedre kjøp! angrer ikke i det hele tatt Lenke til kommentar
Lars J Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Ikke kjøp noe "fantastisk" pakkeanlegg med "alt i en boks løsning" ,om du ikke har penger nok til et skikkelig surround-anlegg er det lurere og velge stereo høyttalere og en ok surroundreciever ,da får man mulighet til å utvide etterhvert som økonomien tillater det. Lenke til kommentar
Revisorpappaen Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Jeg har også dali i stua, fantastisk lydkvalitet.. Samsungs HT TXQ120 anbefales ihvertfall av lydogbilde.no da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå