Ritualz1 Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Spør du meg er alle HTC telefoner hastverksarbeid. Alt er gjort halv bra. apple gjør alt perfekt spør du meg Fanboi Endret 19. mai 2010 av Ritualz1 Lenke til kommentar
fredonor Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Spør du meg er alle HTC telefoner hastverksarbeid. Alt er gjort halv bra. apple gjør alt perfekt spør du meg Jaddah... Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 heisann! Heisann Hei sann Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 heisann! Heisann Hei sann Google sier imot: 21,400 for "hei sann" og 543,000 for "heisann" Lenke til kommentar
zimmn Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Bildet er nok bare et photoshopet bildet av HTC Blackstone.. men statsene virker bra da, men jeg har helt klart mine tvil til WP7 Lenke til kommentar
Bukse Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Kult, men for stor, spør du meg, også WinMo. . Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 "Ingen som vet hvordan windows phone 7 blir"? Nehei? Så hvorfor har jeg windows phone 7 emulator da? Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Den er vel enda i beta om jeg ikke tar veldig feil... Lenke til kommentar
StopNsteer Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 windows 7 suger jaså, du har testet et os som ikke har engang kommet ut? Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 windows 7 suger jaså, du har testet et os som ikke har engang kommet ut? du driter bare deg selv ut. har du ikke sett YouTube filmene om Windows phone 7?? Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Før du slenger mer drit Speedfrog, ville jeg gjerne se at du svarer på innlegget mitt. Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) har du ikke sett de stygge youtube videoene som ser helt forferdelig ut! ikke multitouch ikke copy paste ikke multitasking kan ikke bruke programmer eller spill fra tidligere versjoner av Windwos mobile htc,samsung og andre mobilselskaper kan ikke lage sine egen grensesnitt, som touchwiz og htc sense osv osv Dette er jo funksjoner som microsoft har valgt å utelate fordi de mener at deres løsning er bedre. For mange vil WP7 sin "multitasking" gi en bedre brukeropplevelse pga lengre batterilevetid. Av det jeg har hørt ser office for WP7 relativt imponerende ut, og microsoft har sikkert løsninger som kan erstatte klipp/lim. Og at WP7 ikke støtter multitouch er tull, et av systemkravene til WP7 er multitouch. Legger til: Endelig er qualqomm ute med 45 nm snapdragon prosessor. Du kommer med påstander, jeg retter på den/de. Da skulle jeg gjerne se dine kilder, du må jo stå for det du sier. Det er lett og se at du ikke har satt deg inn i WP7 også, multitouch utsagnet var jo helt på jordet, multitasking er sjeldent at en bruker ønsker. Og copy paste har microsoft forklart hvorfor de har utelatt og laget en mer elegant løsning, google. Og touchwiz og lignende er jo bare for operativsystemer som allerede har dårlig grensesnitt, jeg er glad for at det blir laget et standard godt grensesnitt. Etter å ha sett en youtube video kan man ikke dømme operativsystemet. Endret 26. mai 2010 av O:M:A Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Privat har jeg en HTC Hero. Jeg ar også prøvd en del desire tlf, og jeg her in love med android. Men mangfold gir mening, så når jeg skal nå/snart/når? bytte ut min urgamle HTC s730 jobbtelefon så vurdere jeg en Winphone7 telefon. Hovedsakling for å få erfaring fra begge plattformer. Men er det virkelig snakk om okober før man kan begynne å forvente telefoner med winphone7? Jeg har hacked winphone7 emulator og.... vel.... jeg vil ikke kalle det strøkent, men det er rimelig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg