emilshamlo Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Hei, Når jeg vil validere siden min : http://www.supermarket.no/ Så kommer opp noen feil jeg ikke vet hvordan skal jeg løse dem? Eks: Åpning tag < eller liknende. Er det noen som kan se mine feil og gi meg noen peke finger på hvordan jeg kan løse feilene? Mvh Emil Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Hei! Hvis du leser feilmeldingene og går nøye over koden din, vil du se at du har gjort åpenbare feil som disse: <meta name="description" content="Hvordan vil du ha lunsjen din servert? Vi har flere mulighter å lever matvarene på. Velg mellom matvarene, kantinedrift, fruktkurv og eller en total pakke. /> Her mangler du en " etter pakke. <li>Ta kontakt eller registrer din bedrift her: <a href="http://www.supermarket.no/bedrift/?intshopcmd=newuser">Registrering skjema</a><p><strong>Frukt er sunt, spesielt på jobb!</strong></p></div> Her har du glemt å avslutte listeelementet ( ). Du har heller ikke pakket listeelementene inn i selve listen, . Slike feil bør du greie å fikse selv! Lenke til kommentar
emilshamlo Skrevet 19. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2010 Hei, igjen og takk for hjelpen. Problemet mitt er at selv om jeg vet det, så klarer jeg ikke å se dem. Er det noen program som vil liksom "si det " mine feiler? mvh Emil Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Du ser etter noe som kan fortelle deg hvor i koden din du har feil? Er det ikke akkurat dette validatoren gjør? Lenke til kommentar
emilshamlo Skrevet 19. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2010 jo, det stemmer, men noen ganger så forstår jeg ikke hva er feilen! Nå har jeg rettet de feilene jeg har forstått, men fortsatt står 4 feil! mvh Emil Lenke til kommentar
Hvem Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Vet ikke hvilken validator du har brukt Emil, men denne viser hva feilen er og hvordan linje den er på ganske nøyaktig. Et lite tips, du har tilpasset siden din til din egen skjermstørrelse. På min ser siden slik ut: Det tror jeg ikke er meningen EDIT: Var litt treg der, men lar det stå.. Endret 19. mai 2010 av Oysteinkn Lenke til kommentar
emilshamlo Skrevet 19. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2010 hei, og takk for tipsen. -Jeg bruker samme validatoren du har pekt på og får 4 feiler. Akkurat de forstår jeg ikke hvordan skal jeg rett opp!! Eks: feilen </html>. den forsår jeg ikke, selv om validatoren har forklart. -Det så ikke bra ut Men hva er feilen? Du sier noe om at jeg har tilpassen siden min etter min skjerstørrelse. Men hvilke størrelse skal jeg tilpassen siden min for å unngå den stygge feilen? mvh Emil Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) <div><p>Jeg har redusert stress nivået mitt når jeg måtte ha flere møter på dagen og samtidig måtte jeg handle <strong>matvarer</strong> fra nærbutikken, lage handleliste, plukke <strong>matvarer</strong>, betale, legge <strong>matvarene</strong> opp i kassen, pakke matvarer, <em>trille matvarene</em> bort til bilen, <em>legge matvarene</em> inn i bilen og kjøre til arbeidsplassen min tok lang tid.</p>Nå for tiden bruker jeg supermarket.no og bestiller mine matvarer. <strong>Matvarene</strong> blir levert alltid før kl 11:00 og jeg har mye mer tid til mine egenlige arbeidsoppgaver. <a href="http://www.supermarket.no/bedrift/?intshopcmd=newuser">Registrering skjema</a> Her har du glemt å avslutte -elementet. Du bør forøvrig lese denne artikkelen! Endret 19. mai 2010 av Runar 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå