Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg med å få siden min validert?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Hvis du leser feilmeldingene og går nøye over koden din, vil du se at du har gjort åpenbare feil som disse:

<meta name="description" content="Hvordan vil du ha lunsjen din servert? Vi har flere mulighter å lever matvarene på. Velg mellom matvarene, kantinedrift, fruktkurv og eller en total pakke. />

Her mangler du en " etter pakke.

<li>Ta kontakt eller registrer din bedrift her: <a href="http://www.supermarket.no/bedrift/?intshopcmd=newuser">Registrering skjema</a><p><strong>Frukt er sunt, spesielt på jobb!</strong></p></div>

Her har du glemt å avslutte listeelementet (

• ). Du har heller ikke pakket listeelementene inn i selve listen,
      .

Slike feil bør du greie å fikse selv! :)

• Lenke til kommentar

Vet ikke hvilken validator du har brukt Emil, men denne viser hva feilen er og hvordan linje den er på ganske nøyaktig.

Et lite tips, du har tilpasset siden din til din egen skjermstørrelse. På min ser siden slik ut:

post-177908-1274295529,5425_thumb.jpg

Det tror jeg ikke er meningen :tease:

EDIT: Var litt treg der, men lar det stå..

Endret av Oysteinkn
    Lenke til kommentar

hei, og takk for tipsen.

-Jeg bruker samme validatoren du har pekt på og får 4 feiler. Akkurat de forstår jeg ikke hvordan skal jeg rett opp!!

Eks: feilen </html>. den forsår jeg ikke, selv om validatoren har forklart. :cry:

-Det så ikke bra ut :thumbdown: Men hva er feilen? Du sier noe om at jeg har tilpassen siden min etter min skjerstørrelse. Men hvilke størrelse skal jeg tilpassen siden min for å unngå den stygge feilen?

mvh

Emil

Lenke til kommentar

<div><p>Jeg har redusert stress nivået mitt når jeg måtte ha flere møter på dagen og samtidig måtte jeg handle <strong>matvarer</strong> fra nærbutikken, lage handleliste, plukke <strong>matvarer</strong>, betale, legge <strong>matvarene</strong> opp i  kassen, pakke matvarer, <em>trille matvarene</em> bort til bilen, <em>legge  matvarene</em> inn i bilen og kjøre til arbeidsplassen min tok lang tid.</p>Nå for tiden bruker jeg supermarket.no og bestiller mine matvarer. <strong>Matvarene</strong> blir levert alltid før kl 11:00  og jeg har mye mer tid til mine egenlige arbeidsoppgaver. <a href="http://www.supermarket.no/bedrift/?intshopcmd=newuser">Registrering skjema</a>

Her har du glemt å avslutte

-elementet.

Du bør forøvrig lese denne artikkelen!

Endret av Runar
    • Liker 1
    Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
    • Opprett ny...