Verbal Hologram Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Hvorfor blir jøder alltid omtalt som små kryp, svin, gjerrige folk og den mest hatete folke rasen? i et samfunn? Dette er både på nett og irl. Hører folk på gaten skriker "Jævla jøde" til hverandre, eller på spill sist jeg hørte det var på L4D, "OMG the jew is coming fuck him up" Dette er noe jeg har lurt på lenge og håper en saklig diskusjon. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Google it. Seriøst, dette er årtusener med historie. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 19. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2010 Google it. Seriøst, dette er årtusener med historie. Hva skal jeg google for å finne ut hvorfor jøde er det verste å si til person? Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Jødene har blitt forfulgt i årtusener. Så folk ønsker vel å fortsette med det i guess. Er ikke så jævlig fan av det sjøl tho. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 19. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2010 Vel nå kjenner jeg ingen jøder, men sier jøder at de selv er jøde eller blir dette bare sagt til nermeste kompisen? Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Vel nå kjenner jeg ingen jøder, men sier jøder at de selv er jøde eller blir dette bare sagt til nermeste kompisen? De sier at de er jøder ja - så kan de få litt sympati for holocaust™ Endret 19. mai 2010 av Herthugen 1 Lenke til kommentar
007shaolin Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Hvorfor blir jøder alltid omtalt som små kryp, svin, gjerrige folk og den mest hatete folke rasen? i et samfunn? Dette er både på nett og irl. Hører folk på gaten skriker "Jævla jøde" til hverandre, eller på spill sist jeg hørte det var på L4D, "OMG the jew is coming fuck him up" Dette er noe jeg har lurt på lenge og håper en saklig diskusjon. Fordi, jøder står og har stått for de største makt posisjonene i verden (flest i USA), de er også de mest suksessfulle folkegruppen og den smarteste. Dersom noe går galt er det narturlig å finne en syndebukk og det er derfor jøder er så forhattede folkegruppe (bla. pga misunnelighet og dannelsen av den moderne Israel i en muslimsk område). Lenke til kommentar
Dalfararen Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 De ødelegger for sine vertsfolk med å bygge en stat inne i staten som de gjør overgrep via. Det gjentar seg gang på gang, historien er fulle av eksempler. Btw, kona til Jens Stoltenberg er en jødinne som jobber i UDI, har også hørt rykter om at mora til Jensemann er jødinne, barna til Jens er pef def jøder i følge Talmudisk lov. Også har de sine frimurerlakeier som styrer f.eks norske internettforum, dette skaper også misnøye. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 19. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2010 Hvorfor blir jøder alltid omtalt som små kryp, svin, gjerrige folk og den mest hatete folke rasen? i et samfunn? Dette er både på nett og irl. Hører folk på gaten skriker "Jævla jøde" til hverandre, eller på spill sist jeg hørte det var på L4D, "OMG the jew is coming fuck him up" Dette er noe jeg har lurt på lenge og håper en saklig diskusjon. Fordi, jøder står og har stått for de største makt posisjonene i verden (flest i USA), de er også de mest suksessfulle folkegruppen og den smarteste. Dersom noe går galt er det narturlig å finne en syndebukk og det er derfor jøder er så forhattede folkegruppe (bla. pga misunnelighet og dannelsen av den moderne Israel i en muslimsk område). Har du noe kilde for at de er mest suksessfulle folkegruppen og den smarteste? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Jeg tror det skal bli vanskelig å holde denne debatten innenfor våre retningslinjer. Et innlegg eller to er allerede offer for saksen. Svaret på trådstarters spørsmål finnes her: Wikipedia - antisemitisme Tråden stenges. Det kan hende jeg åpner den senere hvis jeg har folk til å sitte barnevakt for forumets rasister. Beklager sensuren. Send meg gjerne en PM dersom dere har synspunkter på dette. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg