Smestad Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Jeg har lett mye men finner ut av navnet til skjermkortet mitt. lasta ned SIW, stod ikke noe om skjermkortet mitt der. Skrev dxdiag i run og der stod det heller ikke noe om skjermkortet, det stod bare n/a på så og si alt Device: Name: Manufacturer: n/a Chip Type: n/a DAC Type: n/a Approx. Total Memory: n/a Current Displaymode: 800 x 600 (32 Bit) (1Hz) Det jeg har er en gammel (sikkert 5 år) Packard Bell pc. Med en processor IntePentium 4 CPU 3.20GHz (2 CPUs9 med 1024MB RAM. Vet ikke om jeg har gitt opp nok informasjon, men det jeg letter etter drivere til skjermkortet mitt. Hvis jeg har da :S Vet i hvertfall at jeg hadde bedre oppløsning på den før, hvis noe informasjon mangler si i fra så kan jeg prøve å finne det Har nettopp formatert den og lasta inn XP 32 Bit Endret 19. mai 2010 av Tigergutt92 Lenke til kommentar
HValder Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Skal stå modellnummer e.l. ein plass på pcen, fin nummeret og google det Lenke til kommentar
MR2_Magne Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 enkleste er vel å laste ned gpu-z og kjøre det! da kommer alt opp http://www.techpowerup.com/downloads/SysInfo/GPU-Z/ Lenke til kommentar
Smestad Skrevet 19. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2010 Takk=) Fant det ut med modellnummeretv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå