AvidGamer Skrevet 19. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Vet ikke hvilken by du bor i men jeg har aldri sett noen uteliggere det virker som det er noe særlig håp for. Det går jo i narkomane som familien stort sett har prøvd å hjelpe flere ganger. Hvorfor skal det plutselig funke når du prøver? Resten er vel rumenere som vi burde hjelpe ut av landet, når de faktisk BARE er her for å utnytte naive nordmenn. Ja, jeg vet. Det er også en god grunn å ikke hjelpe. Er en stor prosent som er her bare for å utnytte. Er derfor jeg ikke gir, det vil bare føre til at mer kommer. Er også litt rart å se tiggere som har skin sko...lol Endret 19. mai 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 De har råd til det de virkelig har lyst til akkurat som oss andre. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 19. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2010 Tror nok ikke de har råd til det de virkelig har lyst til, men at de har penger for mat og tak over hode, det tror jeg de fleste har ja....eller ivertfall de som er her lovlig. Faktisk i hjemmbyen min Vancouver, er det "inn" for ungdommer å bo "on the street". Leve hjemløs et par år...de synes det er kult. Men om det blir for tøft, er det bare å stikke hjem....haha, patetisk. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Nok av folk i Noreg også som bur frivillig på gata. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Gi til dem som selger Oslo blader, de gjørt hvertfall noe for jobben, det du donerer blir sikkert en stor boost for dem Ikke gi til noen som ikke prøver, som jeg vet selger oslo kommune slike blader til uteliggere slik at dem selv kan tjene, ikke gi til noen du ser midt på byen... (Regnet med at du bor i Oslo ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå