Gå til innhold

Video av Iphone-prototyp i Vietnam

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

DEsignet er mye bedre enn forrige iphone design, det skal dem ha. Men om Apple ville latt dette være en hemmelighet, så hadde det forblitt en hemmelighet. Heter bare bra markedsføring det.

Påstår du at Apple med vilje mister en prototype på en bar for så å ta rettslige steg mot vedkommende som fant den og journalisten som kjøpte den? Spesielt ...

Lenke til kommentar

DEsignet er mye bedre enn forrige iphone design, det skal dem ha. Men om Apple ville latt dette være en hemmelighet, så hadde det forblitt en hemmelighet. Heter bare bra markedsføring det.

Påstår du at Apple med vilje mister en prototype på en bar for så å ta rettslige steg mot vedkommende som fant den og journalisten som kjøpte den? Spesielt ...

Det er jo Apple vi snakker om her :cool:

Lenke til kommentar

Nå kan det være at bildene er litt missvisende, men fikk litt plastic fantastic følelse av den. Spesielt knappene så veldig jalla ut.

Jeg får motsatt følelse. Hvertfall i forhold til 3G og 3GS som faktisk er plastic fantastic. Aluminiumet minner meg bare om de nye MacBook Pro-maskinene i aluminium. Aldri kjent på noen bærbare maskiner som føles så solid ut før.

Lenke til kommentar

Ipod Touch ser fantastisk ut, men å håpe at Iphone skal få samme design er urealistisk, da komponentene i Iphone tar større plass og man kan ikke ha metallbakside grunnet mobilantennen.

Synes ikke rykte-Iphonen ser så ille ut, men kan ikke tenke meg at den er like komfortabel i bruk som den perfekt avrundede Iphone 3G(S). Samtidig føler jeg meg sikker på at jeg tar feil, da Apple ikke vil finne på å produsere et produkt som ikke ligger bra i hånda.

Lenke til kommentar

Det er jo Apple vi snakker om her :cool:

Og Apple har jo tidligere hatt kontrollerte "lekasjer" tidligere som ikke har vært det endelige produktet. Jeg blir ikke overrasket om de lanserer en helt annen telefon enn den vi har sett florere her. Men er jo blitt avbildet både hvit og sort frontdeksel til akkurat dette designet. Men igjen så kan det jo være lekasjer som er ment for å villede oss til det endelige produktet. Vi får vel uansett svar den 7. Juni.

EDIT:

http://www.engadget.com/2010/05/29/iphone-4g-put-under-a-microscope-960-x-640-looks-like-a-lock/

For de som er interessert. Skjermen til den påståtte iphone 4G sett under lupen (bokstavelig talt).

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...