nothinq Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 tycker det ser bar ut med den vita fronten och det kommer gøra sig med vita led:er jag sitter snart i det med sleeving av mitt psu. hur går det med din sleeving? något som du kan tænka dig att man ska tænka på? Lenke til kommentar
marc1 Skrevet 15. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) Skal ut å hente pakken med sleeving nå snart Noe du kan tenke på er å brenne endene av sleevingen etter du har klippet av en bit, da deler den seg ikke så lett Endret 15. juli 2010 av marc1 Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Hadde vært tøft hvis du hadde fått til noenlunde lik grill som den som er på toppen av kabinettet hvor viftene skal sitte Supert arbeid hittil. Gleder meg til å se resultatet. Lenke til kommentar
marc1 Skrevet 20. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2010 Det var noe lignende jeg hadde i tankene, men jeg er litt usikker på hvordan jeg skal få løst vifte-plasser på grillen Man får vel ikke kjøpt slikeferdig med plasser for vifter? Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Det der ble jo faktisk veldig bra. Gratulerer med et vel utført sleeving prosjekt Er du fornøyd selv? Lenke til kommentar
marc1 Skrevet 28. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) Takk, ble ganske fornøyd . Man ser litt farge gjennom i noen av de tykkere kablene men det synes ikke så veldig mye. Endret 28. juli 2010 av marc1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå