Gå til innhold

Nett-tv Fotball VM?

Anbefalte innlegg

Er det en nettside, norsk eller engelsk, som viser alle kampene på nett? Jeg kommer sannsynligvis til å være på jobb under hele VM, og har bare tilgang til nett.

Er på utkikk etter en betal-tjeneste, med kommentatorer og hele pakka

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uaktuelt å betale for begge kanalene...

Da må det jo bli utenlandsk tilbyder?

Kun "ulovlige" sterams, Viasat og TV2 har rettighetene.

Har du ikke råd så er det your loss.

For en unødvendig kommentar da.. Er ikke alle som ønsker å måtte være på 2 forskjellige nettsider. Er det så "ulovlig" å betale for å få alle kampene fra samme distributør.. Er ikke så mye forlangt det da. Jeg driter i om det koster litt, men som sagt ønsker å ha alle kampene på samme plass.

Kan dem ikke levere varen jeg ønsker går jeg til utenlandske selskaper, det være svensk eller engelsk.. Fant ikke ut dette helt selv, så om noen vet?!

Lenke til kommentar

Uaktuelt å betale for begge kanalene...

Da må det jo bli utenlandsk tilbyder?

Kun "ulovlige" sterams, Viasat og TV2 har rettighetene.

Har du ikke råd så er det your loss.

For en unødvendig kommentar da.. Er ikke alle som ønsker å måtte være på 2 forskjellige nettsider. Er det så "ulovlig" å betale for å få alle kampene fra samme distributør.. Er ikke så mye forlangt det da. Jeg driter i om det koster litt, men som sagt ønsker å ha alle kampene på samme plass.

Kan dem ikke levere varen jeg ønsker går jeg til utenlandske selskaper, det være svensk eller engelsk.. Fant ikke ut dette helt selv, så om noen vet?!

Som sagt så har Viasat og TV2 rettighetene, så nei det er ingen som streamer dette til Norge i en pakke.

Billigste alternativ er å få en TV pakke fra en leverandør som inneholder TV2, Viasat4, SVT1 og 2 samt TV4.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...