k_flaathe Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Er det en nettside, norsk eller engelsk, som viser alle kampene på nett? Jeg kommer sannsynligvis til å være på jobb under hele VM, og har bare tilgang til nett. Er på utkikk etter en betal-tjeneste, med kommentatorer og hele pakka Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 De kampene som går på Viasat, kan du kjøpe på ViasatOnDemand. Mens de kampene som går på TV2, kan du kjøpe på TV2 Sumo. Lenke til kommentar
k_flaathe Skrevet 19. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2010 Uaktuelt å betale for begge kanalene... Da må det jo bli utenlandsk tilbyder? Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Uaktuelt å betale for begge kanalene... Da må det jo bli utenlandsk tilbyder? Kun "ulovlige" sterams, Viasat og TV2 har rettighetene. Har du ikke råd så er det your loss. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Uaktuelt å betale for begge kanalene... Da må det jo bli utenlandsk tilbyder? Kun "ulovlige" sterams, Viasat og TV2 har rettighetene. Har du ikke råd så er det your loss. For en unødvendig kommentar da.. Er ikke alle som ønsker å måtte være på 2 forskjellige nettsider. Er det så "ulovlig" å betale for å få alle kampene fra samme distributør.. Er ikke så mye forlangt det da. Jeg driter i om det koster litt, men som sagt ønsker å ha alle kampene på samme plass. Kan dem ikke levere varen jeg ønsker går jeg til utenlandske selskaper, det være svensk eller engelsk.. Fant ikke ut dette helt selv, så om noen vet?! Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Uaktuelt å betale for begge kanalene... Da må det jo bli utenlandsk tilbyder? Kun "ulovlige" sterams, Viasat og TV2 har rettighetene. Har du ikke råd så er det your loss. For en unødvendig kommentar da.. Er ikke alle som ønsker å måtte være på 2 forskjellige nettsider. Er det så "ulovlig" å betale for å få alle kampene fra samme distributør.. Er ikke så mye forlangt det da. Jeg driter i om det koster litt, men som sagt ønsker å ha alle kampene på samme plass. Kan dem ikke levere varen jeg ønsker går jeg til utenlandske selskaper, det være svensk eller engelsk.. Fant ikke ut dette helt selv, så om noen vet?! Som sagt så har Viasat og TV2 rettighetene, så nei det er ingen som streamer dette til Norge i en pakke. Billigste alternativ er å få en TV pakke fra en leverandør som inneholder TV2, Viasat4, SVT1 og 2 samt TV4. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Post med link til streams fjernet. Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Latterlig at landegrenser fortsatt har så mye å si på nett. Lenke til kommentar
Rex_Rodney Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Har også kun tilgang til tv2, fungerende streams tas imot på pm , takk takk =) Lenke til kommentar
Rex_Rodney Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 trengs ikke, fant et par gode selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå