EinarEriksen Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Det har dukket opp en video som viser nye funksjoner i Android-applikasjonen som styrer Chevrolet Volt. Les mer Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Morsomt at artikkelbildet viser en iPhone med iPhone OS! Lenke til kommentar
dios Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Tittelen og ingressen er misvisende. I dagligtale er det å "styre bilen" at man sitter bak rattet og, vel, styrer bilen. Her er det snakk om å få kontroll over en del av tilleggsfunksjonene i bilen, ikke de essensielle funksjonene for en sjåfør. Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 19. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2010 Morsomt at artikkelbildet viser en iPhone med iPhone OS! Oisann! Endret, takk for tips Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Morsomt at artikkelbildet viser en iPhone med iPhone OS! Sær humor du har da. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Gleder meg til vi kan gjøre dette med telefonene våre. Blir bare litt kiipt når telefonen plutselig finner ut at den skal hente mail, og telefonen fryser... hva er Youtube taggen igjen? Endret 19. mai 2010 av Fluesoppen Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 [ youtube ] / Skal også kunne velges en eller annen plass når du poster hvis jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Ser virkelig spennende ut, men hva skjer hvis du mister mobilen? Da kan jo uvedkommende finne bilen din med en gang. Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Ser virkelig spennende ut, men hva skjer hvis du mister mobilen? Da kan jo uvedkommende finne bilen din med en gang. Uvedkommende kan vel finne bilen uansett? Men det er vel noe form for sikkerhet regener jeg med som passord/pattern lock. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg