Ziera Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Hei, fikk endelig penger på konto fra forsikringselskapet for en ødelagt pc. Så nå er jeg på utgikk etter en ny en. Jeg er på utkikk etter en bærbar med følgende kvalifikasjoner: Makspris: 7000 Str: maks 15" HDD str: Irrelevant, har plenty med lagringskapasitet andre steder Pekeflaten: Bruker alltid mus så kvaliteten på den har ikke noe å si. Jeg bruker for det meste pcen til nettsurfing, filmavspilling vi hdmi(at pcen klarer full hd er viktig), skolearbeid og litt lett spilling en sjelden gang (her snakker vi gamleklassikere som wc3 aoe2 cs osv). Ellers så er det greit at pcen ser stilig ut og at den har ok batteritid. Pcen må også være "bærbar". Edit: Det er viktig at pcen ikke brenner opp lårene når man bruker den. Stillegående hadde også vært fint. Takker på forhånd for alle svar -Ziera Endret 19. mai 2010 av Ziera Lenke til kommentar
Ziera Skrevet 19. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Har tittet litt i pc jungelen. Er utrolig mange nesten like pcer ute å går, spesielt acer er eksperter i og lage mange nesten like modeller. Har tittet litt på følgende: Hva tror dere om disse? Acer Acer Aspire TimelineX 4820TG 14" HD LED Acer Aspire TimelineX 4820TG-434G50Mn De to første tror jeg er de samme. Begge to har samme Prod varenr: LX.PSG02.018 så da må de vel være de samme? Acer Aspire 5738PZG 15,6" Acer Aspire 5738ZG 15.6"WXGA Jeg sliter også med å skille disse to. Eneste forskjellen jeg ser er at den første har dette skjermkortet: ATI Radeon HD 4570, mens den andre(billigere) har dette skjermkortet: ATI Radeon HD 4650. Hva er forskjellen? Acer Aspire 5551G Den siste ligner også veldig på de to ovenfor men har ddr3 ram, AMD Phenom II triple-Core i motsetning til de to ovenfor som har ddr2 ram og Intel Pentium Mobile T4400-prosessor. Er det noen som har noen meninger om timelinen? Og hvem av de tre nederste ville du anbefalt. Endret 19. mai 2010 av Ziera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå