rvenes Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 For parabol finnes det noen muligheter, enten kjøpe et DAB kort, som koster en del. Eller slik som jeg gjør det.... Jeg har koblet parabolen og antennelag signalene inn i videoen, videre derifra går de til TV'n og TV-kortet. I tillegg har jeg koblet en composite kabel fra videoen og inn i tv-kortet, dette fungerer utmerket, men du må jo bruke satelitt mottakeren/videoen som tuner da for parabol d. DVB kort heiter det... Man har også DVB-S DVB-C Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 For parabol finnes det noen muligheter, enten kjøpe et DAB kort, som koster en del. Eller slik som jeg gjør det.... Jeg har koblet parabolen og antennelag signalene inn i videoen, videre derifra går de til TV'n og TV-kortet. I tillegg har jeg koblet en composite kabel fra videoen og inn i tv-kortet, dette fungerer utmerket, men du må jo bruke satelitt mottakeren/videoen som tuner da for parabol d. DVB kort heiter det... Man har også DVB-S DVB-C DVB-s/c var nytt for meg, men hvis du har fulgt tråden så ser du at DAB feilen ble rettet i senere post jeg som blandet litt i starten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå