Paal Harald Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Think Tank lanserer serien "Retrospective" som en hyllest til fotografiens pionerer. Les mer Lenke til kommentar
lain Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Me like. Lurer på hva prisen blir. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Den minste ser ut til å litt større enn min Tamrac Express 7, en bag jeg er meget glad i, men som er akkuat litt for liten innimellom. For en gangs skyld et design som jeg kan like også. Prisen blir vel noe over en høvding for den minste, tipper jeg. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Disse så interessante ut ja. Lenke til kommentar
Paal Harald Skrevet 19. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2010 Den ligger ikke i prisguiden ennå, så derfor ville jeg ikke legge ut pris da jeg ikke var kjent med veil. pris. Den ligger til salgs hos flere butikker, blant annet Fotovideo har lagt ut pris: http://www.fotovideo.no/aspx/loginVnet.aspx?ReturnUrl=%2faspx%2fprodukt%2fprdinfovnet.aspx%3fplid%3d116005%26ref%3dacdc1213&plid=116005&ref=acdc1213 Lenke til kommentar
lain Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Ikke så himla galt det der. Men tror jeg må ta og føle på før evt kjøp, se hva jeg får plass til. Det sagt, kunne jeg tenkt meg noe som "erstatter" sekken min på kortere turer, evt der sekken ligger i bilen/hotellet. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Nei, det gikk jo an. Hmm, kanksje det blir denne da.. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Skulle gjerne hatt en skulderveske til både kamera og litt andre småting (lett treningstøy/jakke etc.). Retrospective 30 må jo fungere glimrende til det formålet. Ja takk. Det blir en sånn på meg. Endret 19. mai 2010 av Andreasfe Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Har lenge vært på jakt etter skulder bag som ikke har et par hundre med meningløse lummer og avdelinger. Spesielt er det vanskelig for kamera som D3/1D Ser ut som denne blir perfekt for D3x med 70-200 og 24-70. Men prisen var lit stiv... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Men prisen var lit stiv... Det koster å være kar Alternativet er å handle i utlandet. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) (Mmmh! Necrotrådofili!) Har endelig fått Retrospective 10 i hus. Og - det er en schwær bag! Den er nok markant større enn en Tamrac express 7, Tomsi. "Accommodates 2-4 lenses in main compartment with DSLR body in front pocket" dere liksom, Think Tank! Her er det 5DmkII med 24-70 og reversert solblender i hovedrommet. Og en Zeiss 50mm ved siden av. Og en 135L med reversert solblender ved siden av. Går fint i høyden, med etasjeskiller. Og en 125mm Voigtländer på andre siden. Ved siden av en 580EXII. Og enda er det bare plassert ting i hovedrommet - er fin plass til en iPad i forrommet. Eller et pro-hus uten objektiv. Og man skal liksom ha en Retrospective 20 eller 30 for å få plass til en 70-200? Meh. Får fint plass til en påmontert 70-200/4 på huset stående i bagen. Mange mange mange gode løsninger og features - tror jeg kommer til å bli veldig god venn med bagen, jeg. Og - er veldig glad jeg gikk for "den lille".. Og ja - har enda ikke funnet billigere priser på den enn i Norge. Så jeg kjøpte der. Endret 15. november 2010 av Trondster Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (Mmmh! Necrotrådofili!) Har endelig fått Retrospective 10 i hus. Og - det er en schwær bag! Den er nok markant større enn en Tamrac express 7, Tomsi. Vet det - hadde mine klamme lanker på en slik en for to uker siden. Jeg er enig at den er stor; men den er ikke for stor. Det er derimot retrospective 30. Den er så stor at du kan bo i den Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Liker mange smarte features - mange lommer med borreslåshempe, hvor du kan lukke med hempen eller feste hempen på innsiden så den ikke er i veien. Flott regntrekk, hovedremmen går under hele undersiden for holdbarhet, smarte flyttbare borrelåsvegger (favoritten er det uttagbare stive "gulvet") og mye annet. Og - stor. Veldig glad jeg ikke gikk for Retrospective 30 - til mitt bruk er det sjelden behov for mer enn tre-fire ekstra objektiver/blitser i tillegg til objektivet på huset! Liker at den er bløt og kollapser, så den også funker bra selv om jeg bare har med et eller to objektiver i tillegg til det på huset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg