Gå til innhold

Think Tanks nye skuldervesker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke så himla galt det der. Men tror jeg må ta og føle på før evt kjøp, se hva jeg får plass til.

Det sagt, kunne jeg tenkt meg noe som "erstatter" sekken min på kortere turer, evt der sekken ligger i bilen/hotellet.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

(Mmmh! Necrotrådofili!)

Har endelig fått Retrospective 10 i hus. Og - det er en schwær bag! Den er nok markant større enn en Tamrac express 7, Tomsi.

"Accommodates 2-4 lenses in main compartment with DSLR body in front pocket" dere liksom, Think Tank!

Her er det 5DmkII med 24-70 og reversert solblender i hovedrommet. Og en Zeiss 50mm ved siden av. Og en 135L med reversert solblender ved siden av. Går fint i høyden, med etasjeskiller. Og en 125mm Voigtländer på andre siden. Ved siden av en 580EXII. Og enda er det bare plassert ting i hovedrommet - er fin plass til en iPad i forrommet. Eller et pro-hus uten objektiv.

Og man skal liksom ha en Retrospective 20 eller 30 for å få plass til en 70-200? Meh. Får fint plass til en påmontert 70-200/4 på huset stående i bagen.

Mange mange mange gode løsninger og features - tror jeg kommer til å bli veldig god venn med bagen, jeg. :)

Og - er veldig glad jeg gikk for "den lille".. :D

Og ja - har enda ikke funnet billigere priser på den enn i Norge. Så jeg kjøpte der. ;)

Endret av Trondster
Lenke til kommentar

(Mmmh! Necrotrådofili!)

Har endelig fått Retrospective 10 i hus. Og - det er en schwær bag! Den er nok markant større enn en Tamrac express 7, Tomsi.

Vet det - hadde mine klamme lanker på en slik en for to uker siden. Jeg er enig at den er stor; men den er ikke for stor. Det er derimot retrospective 30. Den er så stor at du kan bo i den ;)

Lenke til kommentar

Liker mange smarte features - mange lommer med borreslåshempe, hvor du kan lukke med hempen eller feste hempen på innsiden så den ikke er i veien. Flott regntrekk, hovedremmen går under hele undersiden for holdbarhet, smarte flyttbare borrelåsvegger (favoritten er det uttagbare stive "gulvet") og mye annet.

Og - stor. Veldig glad jeg ikke gikk for Retrospective 30 - til mitt bruk er det sjelden behov for mer enn tre-fire ekstra objektiver/blitser i tillegg til objektivet på huset! :D

Liker at den er bløt og kollapser, så den også funker bra selv om jeg bare har med et eller to objektiver i tillegg til det på huset.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...