asad Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Jeg har aldri benyttet meg av denne siden. Nå planlegger jeg noen dagers opphold i warszawa, og fant ut at jeg likte Mariott hotellet i sentrum veldig godt. Tenkte jeg skulle bestille noen dagers overnatting der. Så er greia, at det koster ca dobbelt så mye å bestille direkte på Mariott sine sider, som det gjør hos booking.com Nå har jeg ikke direkte link, men hotellet er hvertfall Mariott og vi skal være to stykker der i to dager. På mariott sine sider står det at det vil kosta ca 1100PLN, dvs, rundt 2500 kr hvis jeg ikke tar helt feil . Booking.com skal ha 600PLN. Altså , 1200kr. Her må det være noe som ikke stemmer? Jeg vil ikke ende opp i den polske hovedstaden uten en reservasjon , som booking.com av en eller annen grunn har tulla til. Vil dere anbefale å bestille direkte fra hotellet sine sider istedenfor? Booking.com sitt alternativ Endret 19. mai 2010 av asad Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 jeg har booket derfra flere ganger, det har flere jeg kjenner også. siden er til å stole på - jeg har iallefall ingen dårlige erfariger med den. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Har ingen problemer med å anbefale booking.com. Du bør printe ut bekreftelsen på engelsk og ta med deg. Jeg finner rommet til 200 kroner mindre direkte hos Mariott, men da uten frokost. Sjekk også denne siden: http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g274856-d275047-Reviews-Marriott_Warsaw_Hotel-Warsaw_Central_Poland.html Lenke til kommentar
asad Skrevet 20. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2010 Takk robertaas, utifra mine beregninger ble det halv pris hos booking.com , noe som overhode ikke kunne være mulig så jeg regner med at du fant riktig pris. 200Kr for frokost kan nok stemme. Jeg endte opp med å reservere direkte på siden til mariott, følte det var tryggest. Takker så mye for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå