foenix Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Jeg har i dag en pc med Asus P5Q pro hovedkort og Q6600 quad prosessor. Vil jeg få en merkbar bedre ytelse om jeg bytter denne med noe mer moderne? Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Tja, en i7 er nok merkbart bedre, men det spørs litt på hva du skal gjøre med maskinen. Lenke til kommentar
foenix Skrevet 19. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2010 Surfing, fotoredigering, cad, film mm. Jeg vurderer om jeg skal installere win7 på den jeg har eller like gjerne kjøpe en ny med det samme. Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Hmm, den skal da holde til det, hvilket grafikkort har du? Det er litt vanskelig å vite hva du egentlig trenger i ditt tilfelle, føler du at du trenger noe kraftigere? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Kjøp en SSD. Er du ikke fornøyd selv etter det boostet det vil gi, er det jo bare å flytte den over i din neste pc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå