Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger gutte tips!


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er ei jente på 14 år, som egentlig aldrig har hatt noe lykke i kjærlighete. Jegvar sammen med en i klassen da vi var mindre. I det siste har jeg begynt å få øynene opp for denne gutten igjen. Han går heldigvis i samme klasse å vi prates ofte. Når vi pratet er jeg veldig sjenert, og det virker som han også er det (det kan jo være et bra tegn.) jeg har lyst til å spørre gan men jeg vet ikke om han liker meg,noe råd. Har ikke lyst til å kjærlighetsorg. Dessuten vet jeg ikke hva venninene mine vil si.

Trenger råd.

Hjertlig hilsen Karoline ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Jeg er ei jente på 14 år, som egentlig aldrig har hatt noe lykke i kjærlighete. Jegvar sammen med en i klassen da vi var mindre. I det siste har jeg begynt å få øynene opp for denne gutten igjen. Han går heldigvis i samme klasse å vi prates ofte. Når vi pratet er jeg veldig sjenert, og det virker som han også er det (det kan jo være et bra tegn.) jeg har lyst til å spørre gan men jeg vet ikke om han liker meg,noe råd. Har ikke lyst til å kjærlighetsorg. Dessuten vet jeg ikke hva venninene mine vil si.

Trenger råd.

Hjertlig hilsen Karoline ;)

 

Jeg kan svare på kjærlighetssorg. Du må ikke være redd for at du får kjærlighetssorg, det er noe som er helt naturlig og er av våres menneske natur. Det hjelper deg å bli bedre kjent med deg selv og oppleve smerte på et nytt nivå. Når man er i sorg så er reparerer kroppen sårene sine, for å bygge seg opp igjen sterkere til noe slikt igjen. Din første kjærlighetssorg må jo skje en eller anenn gang uansett.

Lenke til kommentar

Hei. Jeg er ei jente på 14 år, som egentlig aldrig har hatt noe lykke i kjærlighete. Jegvar sammen med en i klassen da vi var mindre. I det siste har jeg begynt å få øynene opp for denne gutten igjen. Han går heldigvis i samme klasse å vi prates ofte. Når vi pratet er jeg veldig sjenert, og det virker som han også er det (det kan jo være et bra tegn.) jeg har lyst til å spørre gan men jeg vet ikke om han liker meg,noe råd. Har ikke lyst til å kjærlighetsorg. Dessuten vet jeg ikke hva venninene mine vil si.

Trenger råd.

Hjertlig hilsen Karoline ;)

Bruk ungdommen til å finne ut av kjærlighetslivet ditt, det er lov å feile et par ganger :)

Lenke til kommentar

Takk for mange tips. ;) skal prøve det i dag. :)

høres bra ut :) det er mye du kan gjøre. men en ting du IKKE bør gjøre, er å spille hard-to-get. Ihvertfal ikke lenge. Gutter blir veldig fort lei av denslags. Personlig, synes jeg det er den dummeste måten å prøve å få en gutt "mer-interessert" på.

Lenke til kommentar

Takk for mange tips. ;) skal prøve det i dag. :)

høres bra ut :) det er mye du kan gjøre. men en ting du IKKE bør gjøre, er å spille hard-to-get. Ihvertfal ikke lenge. Gutter blir veldig fort lei av denslags. Personlig, synes jeg det er den dummeste måten å prøve å få en gutt "mer-interessert" på.

 

Hard-to-get kan funke for noen, ofte beta-males typene. Mens på alfha-males (sjefene i vennegjenger, oppstår selvsikkre og selvtilit) funker det verre på, fordi de vet(tror) at de kan få hvem de vil. Og hvis hun damen opptrer som "IKKE INTERESERT" så finner de bare en ny.

Endret av Pijus
Lenke til kommentar

Jeg råder deg til å ta det første steget fordi mange gutter jeg kjenner har ikke turt å ta det første steget. Vi er vel kanskje litt feige.

I morgen skal vi på klasserur. Jeg skal prøve å få kontakt med han da. Bare litt info. ;)

men det er egentlig noe jeg ikke har sakt. Jeg vet at to av venninene mine også er forelska i han. :( dere vet: like barn leker best. Trorat de vil respektere det, men har dere noen tanker om det. Ps. Skulle ha skrevet det første gang men dett har vel dettet ut.

Lenke til kommentar

Hard-to-get kan funke for noen, ofte beta-males typene. Mens på alfha-males (sjefene i vennegjenger, oppstår selvsikkre og selvtilit) funker det verre på, fordi de vet(tror) at de kan få hvem de vil. Og hvis hun damen opptrer som "IKKE INTERESERT" så finner de bare en ny.

 

Bortsett fra at beta-male typene vil tro at de har blitt avvist, og dermed stoppe

Lenke til kommentar

I dag var vi på klasserur. Kjedde ikke så mye, helt til vi skulle hjem igjen. Jeg spurete om jeg kunnes sitte med han på bussen, og han sa ja. Hjærtet slo som bare det. Det var stille en stund, men etervert gikk samtalen sin gang. Etter skolen hadde jeg lovet min vennine at vi skulle til byen. Men mitt i byen møtte vi han sa hei. Klarte egentlig ikke å få ut noe. Venninen miste at jeg ville prate litt med han så hun gikk in i butikken. Vi ble enige om å prate på MSN. Han hadde vist noe han skulle kjøpe.

Sener den kvelde var jeg logget på hele tiden på MSN i tilfelle han ville logge på. Han logget på!!!;)

vi pratet. Jeg ville ta insjayiv å spørre han ut, så jeg spurte han ut på kino i morgen, og han sa ja!!! ;)

da prøver jeg å syke meg opp til i morgen kveld.

Dere har vel ikke noen tips til den første kino daten???

Lenke til kommentar

I dag var vi på klasserur. Kjedde ikke så mye, helt til vi skulle hjem igjen. Jeg spurete om jeg kunnes sitte med han på bussen, og han sa ja. Hjærtet slo som bare det. Det var stille en stund, men etervert gikk samtalen sin gang. Etter skolen hadde jeg lovet min vennine at vi skulle til byen. Men mitt i byen møtte vi han sa hei. Klarte egentlig ikke å få ut noe. Venninen miste at jeg ville prate litt med han så hun gikk in i butikken. Vi ble enige om å prate på MSN. Han hadde vist noe han skulle kjøpe.

Sener den kvelde var jeg logget på hele tiden på MSN i tilfelle han ville logge på. Han logget på!!!;)

vi pratet. Jeg ville ta insjayiv å spørre han ut, så jeg spurte han ut på kino i morgen, og han sa ja!!! ;)

da prøver jeg å syke meg opp til i morgen kveld.

Dere har vel ikke noen tips til den første kino daten???

Vær sosial før og etter filmen :) Og del popcorn og godteri... Så får du se hva som skjer.

Lenke til kommentar

Lykke til! Håper det ordner seg! Tips: La det gå sin gang! Det som er greit med en kinodate er at dere har noe felles å snakke om etterpå! Men selv om det høres dumt ut; ikke bare vær enig i hans synspunkter med mindre du genuint mener det samme selv! ;) Dette går sikkert bra, han hadde vel ikke sagt ja hvis han ikke ville tilbringe tid med deg! Igjen, Lykke til!

Lenke til kommentar

Enig med dere. Er spent. ;). Det virket som om han ble veldig glad da jeg spurte han. Men skal jeg spørre om å bli "sammen" i morgen eller er det litt tidlig.

Du er 14, og hvis det klaffer så hvorfor ikke... Som sagt er du en alder der det er lov å prøve og feile en del ganger.

Lenke til kommentar

Jeg har vært på kino. Jeg måtte han nede i krysset og vi gikk sammen ned. Stemninga var på top. Vi kjøpere litt godteri og gikk inn. Gjennom hele filmen hadde vi det koselig. Filmen gikk veldig greit. ;) etter på begynte vi på veien hjem, der vi pratet om filmen. De vi nermet oss krysset der veiene til husene våre gikk begynte jeg å tenke på at jeg måtte spørre om å bli sammen. Hjerte mitt slo som bare det. :( når vi skulle si farve,l sa jeg veldig flaut til: "du, jeg har vert forelsket i deg en lang tid nå, har du lyst til å bli sammen med meg."

han så på meg, og jeg håpte på et ja. Han smilte og så: så klart jeg vil det. Og etter det kysset han meg på kinnet!!! ;) ;)

trodde jeg skulle dø så flau jeg var. Etter et par sekunder med stillhet gikk vi.

Vi avtalte at vi skulle møtes igjen på Mandag, han skulle reise bort i helga.

Nå både gleder og gruer jeg meg til mandag. ;) det skal bli litt rart å se han og alle vennene mine nå som jeg og han er sammen!!! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...