Masekopp-27 Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) I helgen møtte jeg en jente i parallellklassen min på fest, som jeg har aldri har snakket skikkelig med. Gikk alene med henne på vei til festen, og vi snakket og hun virker som en veldig søt og grei jente. Til slutt endte det med at hun skulle en annen vei enn meg (vi kom aldri frem til festen), og senere på natten sendte jeg henne en melding og lurte på om hun kom seg vell hjem. Fikk svar om morgenen og hun virket nokså positiv, og forsatte samtalen. Senere la jeg henne til på MSN, og forsatt å snakke med henne i en time, nokså intens samtale. Jeg fant ut at vi egentlig er ganske like. Begge er glad i trening, glad i en god fest, og tar skolen nokså seriøst. Og HUN sa dette til meg: vi har igrunnen veldig mye til felles med sånne ting vi har snakket om Kan dette bety dette noe? Jeg så henne ikke på skolen i dag eller noen ting, så jeg fikk ikke snakket skikkelig med henne. Problemet er: Jeg har lyst å bli skikkelig kjent med henne, men jeg er usikker på hvordan jeg skal gå frem, uten å eventuelt virke for innpåsliten. Er jeg innpåsliten hvis jeg f.eks skriver til henne på MSN om kveldene? Er det for tidelig å begynne å sende meldinger? Og i det hele tatt, HVA er lurt å snakke om uten å virke kjedelig? Jeg er forresten 16 år, og går på videregående skole (studiespesialiserende) Takker for alle tips, og eventuelle tilbakemeldinger på forskudd! Endret 18. mai 2010 av Masekopp-27 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Du burde begynne og stalke ho. kvinnfolk tenner på slikt Lenke til kommentar
Masekopp-27 Skrevet 19. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2010 Du burde begynne og stalke ho. kvinnfolk tenner på slikt Du mener det altså? Noen tips til hvordan jeg kan gå frem? Jeg kan jo ikke bare bombe henne med meldinger, for da tror hun bare jeg er en desperat wierdo, hvilket jeg ikke er. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Jeg ville ikke prøvd å se ut som en stalker, synes selv at det er morsomt at gutter på lik alder som meg føler etter jenter på den måten, voks opp! Jeg ville prøvd å vise sosial og personligverdi til partnerten. Og er du selvsikker og har god selvtilit er det enda en pluss i boka. Nå vet jeg ikke om personen liker fysisk kontakt, men du kan prøve å ta litt på hun når du snakker til hun, foreksempel beføle hånden når du skal si noe. Du må gi hun en utfordring, og du må vite at du er potten med gull og ikke hun. Slik jeg har merket så blir jenter også ganske fort lei og føler at du blir kjedelig hvis du ikke kommer med innspill, drittsekker har faktisk mer sjanse for å få hun inn i kai enn gutter som gjør alt for deg. Så finn et punkt mellom drittsekk og kosegutten, ikke gjør alt for hun og ikke virk for innpåsliten. La hun også få en bit av kaka, med dette mener jeg; ikke gidd å snakk alltid på msn, la hun ta opp kontakten noen ganger, så du ikke blir for innpåsliten. Ting dere kan snakke om kan være så meget, snakk om hun, snakk om trening. Husk at mennesker ELSKER å snakke om seg selv, så bruk tipset, SPØR HUN. Ellers, begge er glad i trening, snakk om trening. Jeg for min skyld, pleide å snakke om trening med eksen min i flere timer, fordi vi begge var glad i trening. Og det gikk ofte fra trening til andre emner, ellers spør hun om hun vet om en god fest i helgen eller noe slikt. Sorry for skrivefeil eller om noe dere ikke forstår, er tidlig og ikke helt våken ennå. Endret 19. mai 2010 av Pijus Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Behandle jenta som den lille irriterende søstra di som du bare skal finne på hyggelige ting med, og slå til når du mener det er på tide tar en-to timer for meg Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Du burde begynne og stalke ho. kvinnfolk tenner på slikt Du mener det altså? Noen tips til hvordan jeg kan gå frem? Jeg kan jo ikke bare bombe henne med meldinger, for da tror hun bare jeg er en desperat wierdo, hvilket jeg ikke er. ¨ Veit ikke hvorfor jeg skreiv det Var bare kødd tho. Men gjør som Pijus sier. Selvsikkerhet er viktigst Lenke til kommentar
Masekopp-27 Skrevet 19. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Er det for tidelig og begynne å sende meldinger over mobil? Hun er for å si det sånn ikke den som er mest online for å si det sånn. Passer nesten aldri å snakke med henne på skolen heller. Å skrive til folk på msn og facebook føler jeg er noe annet, for da kan du bare logge av, mens meldinger blir på en måte ikke noe man kan "flykte" fra. Eller, forsåvidt kan man det, men det er verre føler jeg. Ideer? Endret 19. mai 2010 av Masekopp-27 Lenke til kommentar
SweetMaryJane Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) "vi har igrunnen veldig mye til felles med sånne ting vi har snakket om" For meg lukter det "god venn" lang vei ihvertfall. Dvs. friend-zone. Hold deg unna henne på MSN, ikke snakk med henne i det hele tatt på en dag eller to. Så går du rett opp til henne på skolen og starter en samtale. Fake god selvtillit om du må. Husk å smil! Endret 19. mai 2010 av SweetMaryJane Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 What Pijus said. Bortsett fra at du ikke kan ta på ho, du SKAL ta på ho Start med lette berøringer på skuldre, armer og rygg, og eskaler videre. Pass på å ikke gå for fort, for da er freak. Se an henne, er hun komfortabel med at du tar på henne følger hu etter Lenke til kommentar
Masekopp-27 Skrevet 19. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2010 What Pijus said. Bortsett fra at du ikke kan ta på ho, du SKAL ta på ho Start med lette berøringer på skuldre, armer og rygg, og eskaler videre. Pass på å ikke gå for fort, for da er freak. Se an henne, er hun komfortabel med at du tar på henne følger hu etter fysisk kontakt er veldig viktig vet jeg, men jeg er usikker på hvor grensen går. Enkelte reagerer jo bare du tar dem på skulderen, liksom.. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Ikke så lenge du ikke står og sikler samtidig med et fårete uttrykk i ansiktet. Har også noen kompiser som får jentene til å hyle når de tar på dem, men de er ganske enkelt ekle og creepy. Lenke til kommentar
Masekopp-27 Skrevet 20. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2010 Jeg snakket med henne på skolen i dag, og jeg spurte henne om hun skulle ut i helgen, og det hadde hun planlagt. vi ble enige om å gå sammen. men jeg er fremdeles halvveis usikker på hva hun mente når hun sa ja. Hun virket veldig positiv til det, og smilte bredt. 1. fordi det er en person hun kjenner godt vi skal til, så hun trenger liksom ikke bli fulgt dit. lurer på om det betyr at hun vil være med meg og bli bedre kjent på festen. 2. eller, så trenger hun bare følge til festen, det er jo selvfølgelig en mulighet. Noen ideer? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Tror nok hun vil bli bedre kjent med deg. Lenke til kommentar
SweetMaryJane Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Jeg snakket med henne på skolen i dag, og jeg spurte henne om hun skulle ut i helgen, og det hadde hun planlagt. vi ble enige om å gå sammen. men jeg er fremdeles halvveis usikker på hva hun mente når hun sa ja. Hun virket veldig positiv til det, og smilte bredt. 1. fordi det er en person hun kjenner godt vi skal til, så hun trenger liksom ikke bli fulgt dit. lurer på om det betyr at hun vil være med meg og bli bedre kjent på festen. 2. eller, så trenger hun bare følge til festen, det er jo selvfølgelig en mulighet. Noen ideer? Du analyserer for mye. Ta utgangspunkt i at hun liker deg. Finn på en eller annen intern morsomhet på vei til festen. Ikke kleng på henne når dere er framme, prøv å la hun komme til deg. Husk å smil! Så mye som mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå