Touchdown Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 (endret) Som nevnt tidligere av andre: Hvorfor fokusere på hvor man kan få seg noe i stedet for hvordan? So what om du finner et sted med stor sjanse å få seg noe. Skal du reise ditt hver måned? Flytte ditt? Når du bor her i Norge, så heller fokus på Norge. Det er faktisk ikke så veldig vannskelig å få seg noe. Du sier selv at du ikke tørr å gå bort til pene jenter, kanskje du skal starte med å prøve ut det? Du er en kjekk kar, hvorfor skal de ikke ha lyst på deg? Når du først begynner å få kontakt med folk (jenter) så trenger du ikke å stå for 9/10 av arbeidet. Det blir ikke noe arbeid.... Mer underholdning med en fin bonusordning Endret 22. mai 2010 av Touchdown 2 Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Som nevnt tidligere av andre: Hvorfor fokusere på hvor man kan få seg noe i stedet for hvordan? So what om du finner et sted med stor sjanse å få seg noe. Skal du reise ditt hver måned? Flytte ditt? Når du bor her i Norge, så heller fokus på Norge. Det er faktisk ikke så veldig vannskelig å få seg noe. Du sier selv at du ikke tørr å gå bort til pene jenter, kanskje du skal starte med å prøve ut det? Du er en kjekk kar, hvorfor skal de ikke ha lyst på deg? Når du først begynner å få kontakt med folk (jenter) så trenger du ikke å stå for 9/10 av arbeidet. Det blir ikke noe arbeid.... Mer underholdning med en fin bonusordning Jeg hadde vel en slags forhåpning om at det var damene som var en del av problemet, og ikke meg selv. Ang. pene jenter, så er de kun mer krevende å bli kjent med. De gir liksom ikke noe av seg selv. Dansegulvet er iallefall håpløst da 95% av alle jentene danser med andre jenter... *sigh* Men fokuserer lite på damer når jeg er ute, så bør vel kanskje snu fokuset litt. Har hatt tankegangen at om ikke jentene tar noe initativ, gå hvorfor skal jeg gjør det? Er jo behagelig å dra på byen uten å ha pulings i tankene. 1 Lenke til kommentar
delfin Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Definitivt Japan. På de rette plassene kryr det av søte japanske jenter som synes det er kjempestas med europeiske gutter/menn. No shit! Dessuten gjør de det ikke kun for pengene sin del, så du slipper å føle deg som en gris Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Hmm, så du mener at du ikke trenger å føle deg som en gris hvis du drar til japan bare for å få et ligg? Lenke til kommentar
delfin Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Hmm, så du mener at du ikke trenger å føle deg som en gris hvis du drar til japan bare for å få et ligg? Nei, hvorfor skal man det? Så lenge det er frivillig fra begge parter er det vel ikke noe grisete med det? Jeg hadde ikke giddet å dra dit selv med det som eneste mål, men greit for meg om noen andre vil det... Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Greide ikke finne originalkilden, men vet vi har vært på topp de siste årene, ihvertfall 2004-5 og oppover når det kommer til one night stands. Vi er det landet i verden der folk har mest one night stands, så om du er ute etter å bare ligge med noen; norge er stedet. http://www.aftenposten.no/english/local/article633160.ece Finnes nok av players/horer på byen som vil ligge med alle, ser det ofte på oppførsel og kleesstil. Så lykke til og god jakt:) Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 At de vil ligge med alle betviles sterkt, men er man pen og ren og fin i tøyet og klarer å svare for seg så burde det ikke være noen heksekunst å finne noen som er villig. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Det er like lett å få seg i alle land (kanskje ikke muslimske land). Er ikke noe vanskeligere her i Norge enn i England f.eks. Eneste grunn til at enkelte føler at det er lettere i utlandet er fordi det er eksotisk å ligge med noen fra et annet land. Med andre ord, drar du til Spania er det sikkert mange jenter der som gjerne ville prøvd en norsk gutt. If you catch my drift. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg