Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Jeg er sliten og trøtt hele tiden, føler meg utmattet. Noen tips?

Gjest Mie

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente på 20 år. Har slitt veldig mye med forskjellige fysiske plager siden januar. Jeg er sliten og trøtt hele tiden, kvalm, svimmel, har hodepine og er veldig slapp. Har vært sykemeldt i februar/mars, men nå er jeg tilbake i full jobb. Legen min har ikke funnet noe galt. Alle blodprøver har vært normale. Det jeg sliter mest med er trøttheten. Jeg sover ekstremt lenge, og våkner nesten aldri av meg selv. Samboeren min må derfor dra meg ut av senga når jeg må stå opp. Sover gjerne opptil 20 timer hvis ingen våkner meg. Vekkerklokker sover jeg også gjennom. Hører dem ikke. Har forsovet meg til jobb flere ganger fordi jeg ikke hører vekkerklokkene og telefonen som ringer. Det er like vanskelig å stå opp om jeg har sovet 7-8 timer eller ett døgn. De andre fysiske plagene merker jeg best på jobb eller hvis jeg gjør husarbeid. Har smerter i hele kroppen, kaster opp, har hodepine og føler at jeg må besvime. Jeg orker ikke gjøre noe annet enn å jobbe, slappe av og sove. Det jeg lurer på er om noen har hatt noe lignende, eller om noen har noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Siden du poster som gjest har jeg ingen mulighet til å sende deg en privat melding, så jeg ser meg nødt til å legge igjen denne beskjeden her i tråden.

Jeg redigerte tittelen på dette emnet da den brøt med tre-ords-regelen, og ikke beskrev spesielt godt hva tråden gikk ut på. Hvis du føler den nye ikke passer, oppretter du en bruker og sender meg en privat melding eller epost, så skal jeg forandre den igjen. Du kan lese mer om de aktuelle retningslinjene her.

Dette innlegget skal ikke kommenteres.

Med vennlig hilsen,

Runar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...