RamGuy Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Er det noen som vet om en eller annen god programvare som lar deg kjøre voice chat over lokalt nettverk? Når jeg spiller online går det for det meste i xFire da det er gratis og enkelt, og fungerer tilfredsstillende så fremt til vi er under ti personer. Har selvfølgelig også vært i større guilds osv som har resultert i bruk av Ventrilo og Teamspeak, men disse krever jo at du betaler for å kunne ha egne dedikerte servere, noe jeg ikke liker.. Spesielt ikke når vi her bare snakker om en voice chat for to personer som skal sitte i samme rom, på samme nettverk men kunne kommunisere med headsett da vi ønsker å få lyden osv fra spillet mens vi spiller. Så er det noen som vet om noen god løsning på dette? Hvor jeg og kjæresten kan ha voice chat med hver andre mens vi spiller, som helst går over lokalt nettverk hvor en av maskinene våre hoster så vi slipper noe som helst problem med latency? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Prøv ut Mumble som er fri programvare. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Prøv ut Mumble som er fri programvare. Sist jeg sjekka så kan du hoste din egen Ventrilo server med max 8 slots... Står på hjemmesiden deres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå