Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kondom på eksosrøret


Anbefalte innlegg

Jeg og to kollegaer fikk tak i en ilder som vi la i bilen til sjefen vår via åpen takluke. Du kan tro han fikk en støkk da dyret plutselig ble krakilsk og fløy rundt alle karmer og seterygger når han satte seg inn i bilen en halvtime seinere..inv_biggrin.gif PS. Dyrevernere: ilderen ble adoptert og ble ikke skadd under, eller etter, stuntet.

Endret av Assakaluftlars
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg og to kollegaer fikk tak i en ilder som vi la i bilen til sjefen vår via åpen takluke. Du kan tro han fikk en støkk da dyret plutselig ble krakilsk og fløy rundt alle karmer og seterygger når han satte seg inn i bilen en halvtime seinere..inv_biggrin.gif PS. Dyrevernere: ilderen ble adoptert og ble ikke skadd under, eller etter, stuntet.

 

Man må huske på varmen hvis man drar i gang ett slikt stunt.

Ellers kan personen som eier bilen finne en død ilder i bilen, om h*n finner den.

Lenke til kommentar

På enkelte morobutikker (det lå en sånn nede ved rådhuset i Oslo) får man kjøpt plystrere til å sette i eksosrøret. Billig og effektfullt, men passer ikke i grove eksosrør.

 

Frostvæske i eksosrøret gir kraftig hvit røyk ei stund.

 

NB: For alle eksosrørsprell gjelder det å ikke ta på varme eksosrør, de kan bli voldsomt varme.

 

Hvis jeg ikke husker helt feil fantes det klistremerker i morobutikken også som lignet på steinsprutskader. En sånn en midt i synsfeltet på frontruta kunne nok gitt et umiddelbart sjokk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...