Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kondom på eksosrøret


Anbefalte innlegg

ok, greia er at jeg og broren min har for vane å kødde med bilene til hverandre, sist gang rullet han bilen min full av toalettpapir mens jeg var på jobb.

 

Jeg er nå litt tom for ideer, greia er at bilene ikke skal ta skade av det vi gjør mot hverandre. sjefen min foreslo og tre en kondom utenpå eksosrøret hans, fordi den vil blåse seg opp og sprenge når han starter bilen. han foreslo også og putte en banan inn i røret, men dette synes jeg virket litt risky.

 

jeg skal også fylle opp hele kupeen i bilen hans med toalettpapir.

 

et annet forslag jeg fikk var å smøre inn vinduskviskerene med fett, så en gang han trenger dem vil ruta bli helt tett. (tror jeg skipper å gjøre dette, er ikke noe gøy hvis gutten kjører på motorveien og dette skjer.)

 

så det jeg lurte mest på var egentlig om bilen vil ta skade av banan eller kondom?

 

og har dere noen flere forslag til morsomme ting jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Far min og noen jobbkamerater tullet litt med sjefen deres for noen år siden.. De sprøytet litt diesel inn i eksospotta på bilen hans. Da eksosanlegget begynte å bli varmt begynte dieselen å ose ut som kraftig hvit røyk :D Sjefen kjørte rett på verksted med bilen, men da var dieselen brent opp så de fant ikke ut av noe. En uke senere gjor det det samme, men denne gangen med litt mer diesel. Da det begynte å røyke kraftig igjen kjørte sjefen nok en gang til et verksted. Dessverre for far min og gjengen hadde de hatt litt mye diesel i potta, så verkstedet fant ut av at det var skøyerstreker på gang ;) Veldig effektfullt, men ikke bruk for mye diesel ;)

Endret av hakkannen
Lenke til kommentar

På Top Gear kjøpte Jeremy og Richard masse gammel illeluktende ost på en bensinstasjon og smurte utover hele motorblokka og luftinntaket til May under et pitstop på en lengre kjøretur med hver sin bil. May ante ingenting men begynte å slite med svidd gammalost-lukt i bilen etterhvert.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Du putter reker i ventilasjonen.

 

Reker eller rekeskall i ventilasjonen vil gjøre underverker, men vil også gjøre bilen ubrukelig. Den lukta setter seg noe helt hinsides og er nesten umulig å få bort. Jeg mener å ha lest om et slikt stunt i en eller annen bok en gang, The Big Book of Revenge(eller tilsvarende), hvor en utro mann ble tvunget til å flytte ut. Etter en stund begynte det å lukte helt jævlig i den nye leiligheten, stanken var uutholdelig. Han vasket ned leiligheten, leide inn byrå for å rense alt, men like jævlig var det. Til slutt så vedkommende seg nødt til å flytte fra leiligheten, tro det eller ei - lukta ble med i den nye leiligheten også. Det kom for sin dag, at den forbanna ekskona hadda dytta gardinstengene fulle med rekeskall. ^_^

 

Forøvrig så har jeg utført guttestreker minst et par ganger i barndommen, med ballonger og tape, på lokalbutikken. Vi trasket ned på parkeringsplassen og fulgte med når noen gikk inn, slik at vi visste at vi hadde litt tid på oss, tapet fast ballonger over eksosrøret. Jeg husker det som skikkelig moro, og så vidt jeg vet så tar ikke bilene skade av dette. Det smalt ganske bra og folk formelig spratt ut av bilene og kikket seg forskrekket rundt. Anbefales på det sterkeste, men selvsagt mest moro om du kan observere reaksjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...