Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Hjelp pcn vil ikke starte etter nytt skjermkort!

Anbefalte innlegg

Hallo folkens, lurte på om noen her har tid til å hjelpe meg. Har prøvd og prøvd i flere ganger med å starte maskin og som at den skal fungere i noen form for håp.

saken dreier seg om at i dag fikk jeg nytt Skjermkort av HP, og fikk beskjed at det er ganske lett å mottere, like lett som å ta det ut. Eneste jeg gjorde var å dytte det på plass, der den skulle, og koblet til en liten ledding (usikker om jg skulle koble den eller ikke, men så ut som det var riktig) Men så kommer problemet.

I det jg slår på så loder windows, men så får jeg en blå skjerm der det står masse till dall, om maskin greia er skadet bla bla. Tror ikke det evt er noe feil i harddisken siden jeg fikk slå den på i sikkerhetsmodus, og når jeg prøvde å bruke det skjermkorte som var innebygget på pcn, fungerte det. Men det nye skjerkorte jeg fikk fungerte ikke. Så spm er, noe her som vet hva som er feil? er det noe feil med skjermkorte eller hva? Noen her som vet hva jeg kan gjøre?

Tussen takk for Hjelpen (beklager evt skrive feil)

Ps: Når jg slå på pc i sikkerhets modus fikk jeg denne opp:Problemsignatur:

Navn på problemhendelse: BlueScreen

OS-versjon: 6.0.60*2.2.2.0.768.3

ID for nasjonal innstilling: 1**4

Tilleggsinformasjon om problemet:

BCCode: d1

BCP1: FFFFFA**036BDDB0

BCP2: 0**0000000000002

BCP3: 0000000**0000008

BCP4: FFFFFA**036BDDB0

OS Version: 6_0_6002

Service Pack: 2_0

Product: 7*8_*

Filer som bidrar til å beskrive problemet:

C:\Windows\Minidump\Mini051810-03.dmp

C:\Users\*****\AppData\Local\Temp\WER-55458-0.sysdata.xml

C:\Users\****\AppData\Local\Temp\WERF1FC.tmp.version.txt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du gått inn i bios og slått av det integrerte skjermkortet(regner med at du har et integrert skjermkort på hovedkortet)? På et HK jeg har, så skrur dette seg av automatisk, når jeg setter et skjermkort i en slott. Sjekk også om du har montert skjermkort riktig, Dyttet det langt nok inn i sporet f.eks?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...