Gå til innhold

Problemer med nye Opera nettbrowser 10.53

Fungerer Opera 10.53 utmerket for deg?  

3 stemmer

1. 1. Fungerer Opera 10.53 utmerket for deg?

• Ja, helt utmerket
    • Noen bugs
    • Nei, ikke i det hele tatt
      0
    • Bruker ikke Opera

Anbefalte innlegg

Jeg har lastet ned den nyeste programvaren til Opera. Har hørt mye positivt, så gledet meg til å bruke den.

Men det som allerede skuffer meg fra starten av, er at når jeg starter Opera, så kommer det en "startsside". Det er forsåvidt greit, men siden vil ikke laste opp. For å få Opera i gang måtte jeg åpne flere nettsider, krysse ned, åpne, krysse ned, og da våknet Opera til liv.

Er det noen som vet hva problemet skyldes? Hadde vært flott med hjelp til å løse dette. Eller er dette en typisk Opera-bug?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aldri opplevd slikt, men kan du forklare nærare kva du meiner med startside? Gjerne eit skjermskot. Og kva meiner du eigentleg med å opne/lukke fleire nettsider? Er det at når du prøver å opne ei nettside i Opera vil ikkje sida lastast, so du lukker Opera og prøver på ny?

Lenke til kommentar

Tar det steg for steg.

Åpner Opera, ser at browseren har en link til en startsside, som regel opera.no eller noe, men den vil ikke "laste" opp. PRøver da med VG, Facebook og diverse sider. Ingen reaksjon. Lukker Opera, prøver på nytt, fremdeles ingen reaksjon. Må åpne en fane, og så krysse den ned, åpne ny og bare håpe at Opera vil starte å laste ned sidene til slutt.

Jeg har avinstallert og installert på nytt, og oppdatert den. Men fremdeles er dette en problem.

Lenke til kommentar

Merkelege greier, eg har aldri opplevd noko slikt. Du kan prøve køyre ein clean install, men eg kan ikkje seie om det vil hjelpe. Med clean install meiner eg å avinstallere, og so fjerne profilmappa, som vanlegvis ligg i %appdata%/opera (i Windows). Har du ikkje Windows kan du gå til opera:about (tilsvarande Hjelp --> Om Opera), der står mappebanane til m.a profilmappa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...