Vetikkeheltjeg Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Jeg er en gut på 16 år, snart 17 som nettop har begynt å trene på ett treningsstudio. Hovudgrunnen er vell att jeg har lyst å få litt flatere mage, og mer muskulær kropp til sommeren og ellers. Det jeg gjør på treningssenteret er egentlig bare å sykle / løpe i 5 minutter som oppvarming, så trener jeg styrke med vekter og trener beina resten. Vil dette hjelpe meg med å få flatere mage, eller er det intervaltrening (sykling, løping) som MÅ til? Det er det værste jeg vet :/ Har ett helt vanlig kosthold.. Knekkebrød eller skive til frokost, drikker light brus hver dag, vanlig middag osv .. Er ikke noe nazi på kosthold liksom Lenke til kommentar
r1hunter Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) for å få en flatere mage MÅ du trene kondisjonstrening. Hvis du ikke liker dette, kan du kjøre intervaller. Dvs korte økter med høy intensitet. Men hvis du trener styrke, vil du selvsagt bygge muskler, og dette vil føre til at du og kroppen din ser mye bedre ut Edit: I ettertid spurte jeg meg selv om hvorfor jeg i det hele tatt gadd å svare. Jeg har sett navnet ditt mange ganger før. Dette er noe du burde vite! Endret 18. mai 2010 av Milfen Lenke til kommentar
Knife Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Spis litt mindre og tren tung styrketrening. Ikke noe vits i å drive på med kondisjonstrening for å svi av litt fett. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 I teorien trenger du å ikke trene i det hele tatt, bare spise mindre enn du gjør nå. Kan slanke deg foran tv'en mens du chiller med Home and away, eller hva folk ser på nå til dags.Ellers, om man trener kan man fortsette å spise like mye som før, og slanke seg. Men det gir så klart en bonus å trene, enten styrke eller kondisjon eller begge, både pga alle helsegodene det gir, og fordi man faktisk blir mer fit og får muskler. Går ut ifra at du ønsker sixpack og ikke skinnypack. Både løping, knebøy, planke og diverse andre mageøvelser gir magemuskler. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 20. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2010 Jeg bryr ikke meg om jeg har 6 pack eller ikke, det er ikke viktig synst jeg. Vil bare ha helt flat mage liksom, og ikke utover eller hva jeg skal si. Jeg kjenner på en måte 6 packen under fettet da eller hva jeg skal si, siden jeg har trent en del mage både hjemme og litt de få gangene jeg har vært på treningssenteret. Men fetter er i veien, og da er jo det kjipt Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Innlegget mitt gjelder fremdeles. Spis mindre. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 20. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2010 Jaja, er ikke noe gøy å gå sulten da men Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Evt tren mer, uten å spise mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå