Crowley_ Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) Hei! Har lenge hatt lyst til å jobbe på et av de større cruise-skipene som finnes i verden, men lurer litt på hva som finnes av jobber, og kanskje hva som er den beste måten å få seg en sånn jobb på. Min bror jobbet på en båt for et par år siden, og han fikk den ved en tilfeldighet. Føler jeg ikke heeeelt kan stole på at det samme skjer med meg Jeg er snart ferdig med VG3 Studiespesialiserende, så har vel en del åpne muligheter. Føler det ble litt rar post, men det får bare være tips? Endret 18. mai 2010 av Doppe Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Du bør sjekke ut Vision of the Seas! Tipper det er noen ledige jobber der nå Lenke til kommentar
Crowley_ Skrevet 18. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2010 Du bør sjekke ut Vision of the Seas! Tipper det er noen ledige jobber der nå Hehe, tenkte det selv, men spørs om magen min tillater en jobb der Lenke til kommentar
annettetm Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 http://www.royalcareersatsea.com/ er jo ett sted du kan se du har sikkert sett den før da men.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå