Opelduude Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Har koblet anlegg i ettermiddag men jeg får ikke liv i forsterkeren. Har målt så det er både jording og 12 volt inn på forsterkeren. Har også sjekket sikringene på forsterkeren. Når spilleren i bilen står på så er det kun 0,04 volt som går i memory ledningen, er det her feilen ligger? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Memoryledningen? tenker du på den som skal ha konstantstrøm da?? eller forveksler du med remoteledningen?? Hvilken spiller har du? og hvilken ledning bruker du som remote? Lenke til kommentar
Automatikeren Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Hvis du kobler den røde ledningen som går inn på radioen fremme i bilen, videre bak til forsterkeren, så vil forsterkeren slå seg på samtidig som radioen, da dette bare er signal fra nøkkelen om at tenningen er på. Du trenger i grunn ikke stresse med den remoteledningen(ofte blå) hvis ikke du er sikker på om den funker. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 18. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2010 Memory/remote, står memory bak på forsterkern så bruke det ordet her. Bruker den ledningen som er på phono kabelen. skrudde den fast bakpå spilleren, gjorde det på russebilen og det fungerte. Da må jeg altså koble den ledningen på den ledningen som det står spenning innpå spilleren på hele tiden? Lenke til kommentar
Automatikeren Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Nei, den ledningen som står spenning på når tenningen er på. Den som står spenning på hele tiden er som oftes gul, og den røde er signalet. Men dette kan du lett måle deg frem til. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 18. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2010 Ahh da skjønner jeg. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Jeg er da fan av å gjøre ting RIKTIG, og da skal du bruke REMOTE utgangen på spilleren, var derfor jeg spurte hvilken spiller.... Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 19. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2010 Med hjelp av en venn så har jeg fått orden på dette nå, så nå fungerer det akkurat som det skal. En ting som er veldig irriterende er at innstillingene jeg gjør på spilleren blir nullstilt hver gang den blir skrudd av og på. Spilleren er en Pioneer DEH-3200UB Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Da bytter du om på gul og rød ledning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå