JibbeSander Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) Hei, har 1100,- i kontanter jeg skulle ha overført til en annen person. Jeg har ( jo selfølgelig ) kontonummeret hans. så kan jeg bare gå til DnB og si at jeg skal overføre disse til dette kontonummeret? Er mindreårig. Mvh JibbeSander Endret 18. mai 2010 av JibbeSander Lenke til kommentar
TitoCosta Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Hei, har 1100,- i kontanter jeg skulle ha overført til en annen person. Jeg har ( jo selfølgelig ) kontonummeret hans. så kan jeg bare gå til DnB og si at jeg skal overføre disse til dette kontonummeret? Er mindreårig. Mvh JibbeSander Hva med å gi han de i hånden så han kan sette dem inn? Lenke til kommentar
JibbeSander Skrevet 18. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2010 Du mener den personen som skal få de pengene? Nei han bor LANGT unna..... Så det går nok ikke :/ men er det bare å gå til skranken å si at jeg skal overføre disse til dette kontonummeret? Må jeg fylle ut en giro? Og hvor mye gebyr vill det bli? Lenke til kommentar
Automatikeren Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Du kan vel bare sette de inn til han i så fall? Jeg vet Spv har maskiner så du kan gjøre dette med selv. Du trenger bare bankkort for å gjøre det. Hvis ikke du har det, så har de i skranken et "spesialkort" som gjør samme jobben. Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Jeg mener det 70,- i gebyr hos Nordea hvertfall og vil tippe det er noe av det samme i de andre bankene.. Lenke til kommentar
JibbeSander Skrevet 18. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2010 Aha ok. Tusen takk for hjelpen. Men da regner jeg med at det funker? Snakka med posten og der så tok det en uke ca. Til pengene var på personens kont og det var 100-150.- i gebyr :S Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Du kan vel alltids bare sende pengene i posten. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Du kan vel alltids bare sende pengene i posten. Det er, sett bort i fra at det er en dårlig ide, ikke lov å sende penger med posten. Lenke til kommentar
goggen92 Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Det spørs helt hvilken løsning du har.. jeg hadde det slik at når jeg var mindreårig måtte jeg ha med meg en av foreldrene mine for å overføre penger. kostet meg ingen gebyr å gjøre dette i sr-bank. Endret 19. mai 2010 av goggen92 Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Gi pengene til foreldrene dine, sammen med konto nr til vennen din, så skal du se at det går fint. /Du kjenner foreldrene dine bedre enn meg Lenke til kommentar
JibbeSander Skrevet 19. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2010 Takk for alle svar. Men etter skolen idag så gikk jeg til postbanken å sa at jeg skulle overføre disse pengene til dette kontonummeret. Og alt gikk bra mannen i "skranken" var også kjempehyggelig, og tok meg på alvor selvom jeg bare er 15. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Hvorfor skulle han ikke ta deg på alvor? Du har da like mye rett til å overføre penger, som en på 40 år? Lenke til kommentar
JibbeSander Skrevet 20. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2010 Det har hendt mange ganger når jeg feks. Går innpå army shop å spør de noe om produktet jeg skal kjøpe så gidder de ikke å se på meg å svarer bare "mhmm" ol. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå