Red Frostraven Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Vann i kjele. Kok vannet. Legg nudler i det kokende vannet. Strø krydder i kjelen med nudlene og det kokende vannet. Kok til det nudlene er møre. ... Spis. Mmmmm... Noodle soup! Endret 25. mai 2010 av Red Frostraven Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Kok opp vann, legg i nudler. Putt krydderet i skålen. Dytt nudlene over fra kjelen til skålen med en gaffel. Rør rundt. Hell ut resten av vannet som blir igjen i kjelen. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Krydder fordampar ikkje. Smaken kan variere litt om du tilsetter krydder før eller etter nudlane er kokt. Hvis krydderet ikke fordamper, hvordan kan man da lukte at krydderet er tilsatt i det kokende vannet? Viktig å problematisere, dette er vitenskapstråden tross alt. Lenke til kommentar
bazxlckjv aeoif34wedjifoxj Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Slik koker jeg nudler: Spør dama om hun kan koke noen nudler, Spicy Chicken, og HUSK OST! Vips, så havner det nudler foran meg etter en liten stund Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Min studentmetode: -Kjøp 50-pack med nudler om gangen -Åpne emballasjen og sleng driten i en skål. -Kjør driten under vannkrana til skåla er nesten full -Tilsett alt av krydder du kan oppdrive i posen, og helst noe fra kjøkkenskapet også. -Mikrobølgeovn, 850W, 3,5 min. Bon apetit, med unntak av at nudler smaker skit uansett. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Yum Yum er vel det nærmeste man kommer ordentlige nudler med krydderolje. Det er sterkere enn MrPingle og Europris. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 - Vannkoker - Legge nudler nedi kopp - Strø krydder nedi - Helle over varmt vann - Lokk over Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Jeg koker nudlene i så lite vann som mulig This. Bare nok vann til å dekke halve nuddelblokken, så snur jeg blokka når den er myk under. Koker nudlene hardt og uten nåde til vannet nesten er borte, krydder i med en gang. Ketchup og ost på. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Vannet til nudlene er jo faen meg hele greia med det! Drikker det alltid etterpå, faen så godt Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Joda, men hvis man har lite vann, så blir krydderet mer konsentrert, og da får du mer smak per munfull Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Hiv oppi en pose med chili krydder og jeg sverger på at du greier deg uansett Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Kok de, med krydder oppi, helt til du får en tykk saus av vannet, da smaker det i massevis, spesielt med litt chillipulver oppi i tilleg Endret 2. juni 2010 av kristianfredrik Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Når vannet koker kaster du nudlene oppi gryta etterfulgt av krydderet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå