snylte Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Da er www.hattrick.org noe for deg. Med 2600 brukere i norge, og rundt 100000 på verdensbasis, er dette et spill som bare blir større og større. Spillet er gratis, og kjempeartig. Ta del i en stor opplevelse, og skaff deg et lag idag Gamer.no har skrevet en artikkel om dette spillet i fjor : http://www.gamer.no/artikler/juni2002/hattrick.html Dessuten har Dagbladet anbefalt det, samt det er en stor brukerbase på VG-nett sine debattsider. Velkommen skal dere være. snylte Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Huff huff,nå skjønner jeg hvorfor det bare er ca 2600 spillere i Norge. Nei, dette var ikke noe for meg. Du får ha lykke til videre med spillet. Lenke til kommentar
snylte Skrevet 14. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2003 29år er ingen alder. Selv spiller jeg i avdeling med en som ble 50år i April Spilllet passer til alle aldre det. snylte Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 29år er ingen alder. Selv spiller jeg i avdeling med en som ble 50år i April Spilllet passer til alle aldre det. snylte Hei du!!! Les hva som står etter 29 år...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå